کد خبر : 21584
دیدگاه‌ها برای سامانه زیارت مجازی مزار شهدای سبزوار راه‌اندازی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 13:44
-

سامانه زیارت مجازی مزار شهدای سبزوار راه‌اندازی شد

ایثار سامانه زیارت مجازی گلزار شهدای شهرستان سبزوار راه‌اندازی شد.  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت زیارت شهدای شهرستان سبزوار، فاز نخست سامانه زیارت مجازی شهدا با همکاری بنیاد و شهرداری در سال ۱۳۹۴-۱۳۹۳ راه‌اندازی شد. مهدی محتشم با اشاره به اینکه در سامانه زیارت

ایثار

سامانه زیارت مجازی گلزار شهدای شهرستان سبزوار راه‌اندازی شد. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت زیارت شهدای شهرستان سبزوار، فاز نخست سامانه زیارت مجازی شهدا با همکاری بنیاد و شهرداری در سال ۱۳۹۴-۱۳۹۳ راه‌اندازی شد.

مهدی محتشم با اشاره به اینکه در سامانه زیارت مجازی، امکان زیارت قبور مطهر شهدا به‌صورت غیرحضوری از طریق اینترنت فراهم می‌شود افزود: زیارت مزار شهدا از طریق اینترنت بدین گونه است که هنگام نمایش دادن سنگ مزار شهید، کاربر با فشردن دکمه play زیر عکس سنگ مزار سیستم قرائت فاتحه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این سامانه اینترنتی که در سال ۱۳۹۴-۱۳۹۳ راه‌اندازی شد، گزینه‌های دیگری تحت عنوان دل نوشته و ارسال عکس برای کاربر در حین قرائت فاتحه فعال می‌شود که کاربران می‌توانند ادعیه فاتحه و دل نوشته خود را به نمایش بگذارند تا در صفحه شهید نمایش داده شود.

محتشمی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی fatahaonline.sabzevar.ir شهید موردنظر خود را جستجو و پس از باز شدن صفحه شخصی و دیدن اطلاعات شهید ضمن آشنایی بیشتر می‌توانند فاتحه مجازی خود را قرائت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه این طرح به‌عنوان یک اقدام ملی در بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط معاونت فرهنگی در حال اجرا است و فاز دوم و نهایی آن به‌زودی عملیاتی و قابل‌استفاده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.