کد خبر : 9849
دیدگاه‌ها برای سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع در آموزش و پرورش سبزوار فعال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 16:59
-

سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع در آموزش و پرورش سبزوار فعال شد

سبزواریان: در آستانه بازگشایی مدارس سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع روز پنجشنبه طی مراسمی در آموزش و پرورش سبزوار گشایش یافت. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: راه اندازی این سامانه هوشمند در راستای تحول نظام سلامت اداری و حرکت تدریجی خوبی در راستای تحول و اصلاح نظام آموزش و پرورش

seyed-javad-hoseini01سبزواریان: در آستانه بازگشایی مدارس سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع روز پنجشنبه طی مراسمی در آموزش و پرورش سبزوار گشایش یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: راه اندازی این سامانه هوشمند در راستای تحول نظام سلامت اداری و حرکت تدریجی خوبی در راستای تحول و اصلاح نظام آموزش و پرورش کشور است.

سیدجواد حسینی خدمات سریع، ارزان ، جامع و شفاف را از ویژگیهای سامانه های هوشمند ذکر و بیان کرد: جهت ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع ۲۱ سامانه هوشمند در سطح استان خراسان رضوی فعال شده است.

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع لمسی است و قابلیت نمایش چارت سازمانی، مناطق دیدنی سبزوار و پیشخوان خبر را دارد .

روح الله مهری افزود: این سامانه هوشمند قادر است حضور همکاران و کارکنان آموزش و پرورش را که در سامانه حضور و غیاب مشخص شده اند و در محل کار خود حضور دارند به ارباب رجوع اعلام نماید.

وی گفت: این نمایشگر قابلیت توسعه داشته و با توجه به نیاز آموزش و پرورش می تواند رویت فیش حقوقی همکاران، اخبار آموزش و پرورش و پیامهای تربیتی را نیز به نمایش در آورد.

او گفت: این سامانه هوشمند ۷۵ میلیون ریال هزینه داشته که نسبت به نمونه های خارجی خود یک دهم قیمت می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.