کد خبر : 25706
دیدگاه‌ها برای سایتهای آموزشی دانش‌آموزان ابتدایی در سبزوار فعال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 14:59
-

سایتهای آموزشی دانش‌آموزان ابتدایی در سبزوار فعال شد

ایرنا در پی تعطیلی مدارس با هدف کاهش رفت‌و‌آمدها برای پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا سایت‌های آموزشی از طریق پیام‌رسا‌ن‌های مجازی فعال شبکه ملی اطلاعات در مدارس ابتدایی سبزوار فعال شدند. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار در این خصوص گفت: هر مدرسۀ ابتدایی شهرستان یک سایت در اختیار دارد که معلمان

ایرنا

در پی تعطیلی مدارس با هدف کاهش رفت‌و‌آمدها برای پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا سایت‌های آموزشی از طریق پیام‌رسا‌ن‌های مجازی فعال شبکه ملی اطلاعات در مدارس ابتدایی سبزوار فعال شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار در این خصوص گفت: هر مدرسۀ ابتدایی شهرستان یک سایت در اختیار دارد که معلمان به وسیلۀ آن در ارتباط با دانش‌آموزان محتوای آموزشی را ارائه می دهند.

ابوالفضل صادقی افزود: با طراحی این سایت‌های آموزشی ارتباط معلمان با دانش‌آموزان در ایام تعطیلی مدارس به نحو مطلوب فراهم شده است و نگرانی‌ها از افت تحصیلی دانش‌آموزان کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در برخی مدارس حاشیه شهر سبزوار، مناطق عشایری و روستایی که امکان برقراری ارتباط دانش‌آموزان با معلمان از طریق این پیام‌رسان‌ها دشوار است محتوای آموزشی مکتوب در قالب جزوات کمک آموزشی رایگان توزیع می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر این اقدامات، آموزش دانش آموزان دروس مقاطع تحصیلی از شبکه‌های صدا و سیما فراهم شده است.

از مجموع ۵۳ هزار و ۷۰۰دانش‌آموز شهرستان سبزوار ۳۳ هزار نفر آن‌ها در دو مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

بر اساس تازه‌ترین آمار وزارت بهداشت با ثبت ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی تعداد مبتلایان به این بیماری در استان تا روز شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ به ۱۳۵ نفر افزایش یافت.

از ۳۰ بهمن ماه تا امروز بیش از هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که ۶۳۵ نفر از این تعداد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

طی این مدت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۷۹۲ بیمار حاد تنفسی بیش‌ترین میزان بستری را داشته است و بقیه مربوط به سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی هستند.

تاکنون ۱۸۸ نفر از مبتلایان به عفونت‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌های مشهد مرخص شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.