کد خبر : 17229
دیدگاه‌ها برای سبحانی‌فر: وحدت و انسجام جریان‌های سیاسی با مصلحت‌گرایی سیاسی توأم نباشد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آذر 1397 - 9:34
-

سبحانی‌فر: وحدت و انسجام جریان‌های سیاسی با مصلحت‌گرایی سیاسی توأم نباشد

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مشارکت جریان‌های سیاسی در عینیت بخشیدن به وحدت و انسجام بسیار حائز اهمیت است اما متاسفانه عادت کرده‌ایم تنها وقتی دشمن به ما حمله کرد در کنار هم، متحد شویم و به محض رفع خطر، تفرقه، تک‌روی‌ و منفعت‌گرایی‌های فردی و حزبی از سر گرفته می‌شود. رمضانعلی سبحانی‌فر بر

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مشارکت جریان‌های سیاسی در عینیت بخشیدن به وحدت و انسجام بسیار حائز اهمیت است اما متاسفانه عادت کرده‌ایم تنها وقتی دشمن به ما حمله کرد در کنار هم، متحد شویم و به محض رفع خطر، تفرقه، تک‌روی‌ و منفعت‌گرایی‌های فردی و حزبی از سر گرفته می‌شود.

رمضانعلی سبحانی‌فر بر لزوم تعمیق وحدت بین اقوام، مذاهب و جریان‌های سیاسی تاکید کرد و افزود: امیدوارم وحدت و انسجام جریان‌های سیاسی صرفا با مصلحت‌گرایی سیاسی توأم نباشد بلکه با نگاهی عمیق و استراتژیک مورد توجه مسؤولان و چهره‌های سیاسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همانطور که همه مسئولان نظام اعتقاد دارند، وحدت عامل پیشرفت و توسعه است و تفرقه عامل عقب‌ماندگی و اختلاف‌افکنی است و پیامبر اکرم (ص) پیام‌آور همه خوبی‌ها و الگوی بشریت در همه اعصار تاریخ نیز بر مسئله وحدت، درسِ ایثار و گذشت و توجه به همه اقشار جامعه تاکید کردند. ایشان در عصر خود کسی را که شهادتین را صرفا بر زبان جاری می کرد ولو اعتقاد قلبی به آن نداشت، با آغوش باز پذیرا می‌شد و با نگاه محدود و بدبینانه خودی و غیرخودی نمی‌کردند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس متذکر شد: امروز وحدت مسلمانان، اقوام و مذاهب مختلف از هر زمان دیگری ضرورت بیشتری دارد. همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید وحدت داشته باشند تا توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان و تعمیق اختلافات مذهبی و قومی بین آحاد مردم خنثی شود. یقینا دشمن در اختلاف جریان‌ها و مذاهب داخلی موفق به پیاده کردن نقشه‌های شوم خود می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: در شرایطی که آمریکا و اسراییل در منطقه و ایران تلاش می‌کنند اختلاف‌افکنی کنند باید با وحدت و همدلی اهداف شوم آنان را عقیم کنیم تا مایوس شوند این اتفاق نمی‌افتد مگر  انسجام و وحدت بین جریان‌های سیاسی، مذهبی و قومی ایجاد و تحکیم شود.

سبحانی‌فر متذکر شد: مسئولان و کارگزاران نظام در مسئله وحدت می‌توانند با گفتار، کردار و رفتارشان سرمشق جامعه باشند در کنار آنان ائمه جمعه و جماعات، صاحبان تریبون‌ها، علمای عظام تقلید و اساتید دانشگاهها، رسانه‌های جمعی، نشریات، مطبوعات و رسانه ملی نقش بسیار مهمی در ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف و کاستن از تفرقه دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.