کد خبر : 22126
دیدگاه‌ها برای سبزوار، تولیدکننده یک‌سوم شیلات خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 17:38
-

سبزوار، تولیدکننده یک‌سوم شیلات خراسان رضوی

واحد مرکزی خبر شهرستان سبزوار با  تولید سالانه سه هزار و ۲۰۰ تن ماهی سردابی و گرمابی یک‌سوم تولید شیلات خراسان رضوی را تأمین می‌کند. فرماندار سبزوار امروز در نشست خبری هفته دولت  همچنین با اشاره به افزایش تولید محصولات اساسی گفت: امسال ۲۹ هزار تن گندم در این شهرستان تولید شد که نسبت به

واحد مرکزی خبر

شهرستان سبزوار با  تولید سالانه سه هزار و ۲۰۰ تن ماهی سردابی و گرمابی یک‌سوم تولید شیلات خراسان رضوی را تأمین می‌کند.

فرماندار سبزوار امروز در نشست خبری هفته دولت  همچنین با اشاره به افزایش تولید محصولات اساسی گفت: امسال ۲۹ هزار تن گندم در این شهرستان تولید شد که نسبت به پارسال هشت هزار تن افزایش یافته و خرید تضمینی این محصول هم ۳۰ درصد بیشتر شده است.

برادران رشد صنعت را از دیگر شاخص‌های توسعه سبزوار دانست و افزود: سال گذشته ۲۰ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با اشتغال ۲۹۴ نفر صادر و در پنج ماه نخست امسال هفت پروانه صادر و  این واحدها وارد مدار تولید شدند.

وی با بیان اینکه سبزوار از قطب‌های معدنی استان خراسان رضوی است گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت پروانه بهره‌برداری معدن در شهرستان سبزوار صادر شده است.

برادران افزود: هم‌اکنون کارخانه فروسیلیکو منگنز شهرستان سبزوار با هفت میلیون دلار سرمایه‌گذاری یک شرکت چینی و تولید روزانه ۸۰ تن و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.