کد خبر : 21524
دیدگاه‌ها برای سبزوار، میزبان نمایش کلومردگان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 10:28
-

سبزوار، میزبان نمایش کلومردگان

تئاتر کلومردگان تا بیستم مرداد روی صحنه می‌رود سبزواریان: نویسنده اثر حسن کی‌قبادی از فارغ‌التحصیلان ارشد رشته ادبیات نمایشی، برای نگارش این متن حدود شش ماه وقت  صرف کرده است و بعد از  دو سال تحقیق و پژوهش توسط مصطفی حمیدی‌فر به عنوان یک اثر نمایشی آماده اجرا روی شد. تئاتر کلومردگان، اقتباسی آزاد از

تئاتر کلومردگان تا بیستم مرداد روی صحنه می‌رود

سبزواریان: نویسنده اثر حسن کی‌قبادی از فارغ‌التحصیلان ارشد رشته ادبیات نمایشی، برای نگارش این متن حدود شش ماه وقت  صرف کرده است و بعد از  دو سال تحقیق و پژوهش توسط مصطفی حمیدی‌فر به عنوان یک اثر نمایشی آماده اجرا روی شد.

تئاتر کلومردگان، اقتباسی آزاد از واقعه تاریخی سلسله سربداران است و از پنجم تا بیستم مرداد ماه هر شب در تالار کاشفی سبزوار، اجرا خواهد شد.

نویسنده این تئاتر به خبرنگار سبزواریان گفت: تمرین این تئاتر حدود هشت ماه به طول انجامید و در این تئاتر هفت بازیگر پر سابقه در حوزه هنرهای نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

حسن کیقبادی افزود: علاوه بر این بازیگران، شش نفر بازی‌ساز و حدوداً ده نفر به عنوان عوامل پشت صحنه حضور دارند.

وی اظهار داشت: این تئاتر به کارگردانی مصطفی حمیدی‌فر که سابقه حضور و کسب افتخار در چندین مرحله جشنواره‌های مختلف از جمله منطقه‌ای و فجر را در کارنامه خود دارد، انجام شده است.

کیقبادی در پایان گفت: حضور پر شور مخاطبان و استقبال آنان از تئاتر کلومردگان، نشان از قدرت و اجرای مناسب این تئاتر است.

گفتنی‌ است؛ نویسنده تئاتر کلومردگان از فارغ‌التحصیلان رشته ادبیات نمایشی است و برای نگارش این متن، حدود شش ماه وقت صرف کرده که با تحقیقات مصطفی حمیدی‌فر به فرجام رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.