کد خبر : 28894
دیدگاه‌ها برای سبزواریان ۷ ساله شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 19:28
-

سبزواریان ۷ ساله شد

امروز، هفتمین سال‌گرد راه‌اندازی پایگاه خبری‌تحلیلی سبزواریان است؛ نخستین سایت خبری مجوزدار سبزوار، که شعارش همواره «سبزوار برای همه سبزواریان» بوده‌است. سبزواریان، در وب‌سایت رسمی‌اش، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و صفحه توییتری‌اش، اخبار محلی سبزوار و غرب خراسان رضوی را پوشش می‌دهد و به تحلیل این داده‌ها می‌پردازد. خبرنگاران سبزواریان می‌کوشند در خبررسانی، حرفه‌ای عمل

امروز، هفتمین سال‌گرد راه‌اندازی پایگاه خبری‌تحلیلی سبزواریان است؛ نخستین سایت خبری مجوزدار سبزوار، که شعارش همواره «سبزوار برای همه سبزواریان» بوده‌است.

سبزواریان، در وب‌سایت رسمی‌اش، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و صفحه توییتری‌اش، اخبار محلی سبزوار و غرب خراسان رضوی را پوشش می‌دهد و به تحلیل این داده‌ها می‌پردازد.

خبرنگاران سبزواریان می‌کوشند در خبررسانی، حرفه‌ای عمل کنند و اخبار را به گونه‌ای منتشر کنند که برای اکثر مخاطبان قابل فهم باشد و ضمناً، با تأیید نسبی صحت آن، از سردرگمی مخاطبان در دور باطل تأیید و تکذیب‌های مرسوم جلوگیری کنند.

با این همه، سرمایه اصلی سبزواریان، شما، مخاطبان این رسانه هستید که با پی‌گیری اخبار، ارسال سوژه‌های خبری و طرح مطالبات‌تان برای انعکاس، با رسانه خودتان همراه‌اید. همراهی شما، مایه افتخار ماست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.