کد خبر : 29136
دیدگاه‌ها برای سبزواری‌ها ۶.۵ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها کمک کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 11:06
-

سبزواری‌ها ۶.۵ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: مردم این شهرستان همزمان با سال تحصیلی جدید در قالب جشن عاطفه‌ها ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند. محمد داورزنی افزود: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی مردم در جشن عاطفه ها از طریق فضای مجازی و مراکز نیکوکاری برای تامین لوازم

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: مردم این شهرستان همزمان با سال تحصیلی جدید در قالب جشن عاطفه‌ها ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

محمد داورزنی افزود: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی مردم در جشن عاطفه ها از طریق فضای مجازی و مراکز نیکوکاری برای تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان بی‌ بضاعت جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: میزان کمک امسال نیکوکاران و خیران سبزواری در قالب شور عاطفه ها نسبت به سال گذشته ۲ میلیارد ریال بیشتر شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همچنین طی یک سال گذشته از طریق این نهاد و کمک خیران ۳۸۰ دستگاه تبلت به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان از ظرفیت شبکه آموزش مجازی شاد به آنان اهدا شده است.

مراسم جشن عاطفه‌ها هرسال از ۲۶ شهریور تا ۱۱ مهرماه با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.