کد خبر : 1557
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 - 13:07
-

سبزوار در پرورش مرشدان برتر کشور همچنان پیشتاز است‎

سبزواریان.کام: مرشد خوشنام شهرمان با بیان اینکه سبزوار در پرورش ورزشکاران صاحب سبک و مرشدان برتر هچنان سرآمد سایر شهرستان های کشور است گفت: با تعامل و هماهنگی با پیشکسوتان و جوانان علاقه مند به این رشته، توسعه ورزش ملی و مذهبی کشورمان را به طور جدی پیگیری می کنیم. استاد سید حسن نقیب زاده

naqibzadehسبزواریان.کام: مرشد خوشنام شهرمان با بیان اینکه سبزوار در پرورش ورزشکاران صاحب سبک و مرشدان برتر هچنان سرآمد سایر شهرستان های کشور است گفت: با تعامل و هماهنگی با پیشکسوتان و جوانان علاقه مند به این رشته، توسعه ورزش ملی و مذهبی کشورمان را به طور جدی پیگیری می کنیم.

استاد سید حسن نقیب زاده کهنه سوار مرشدان ایران است و کمتر کسی را در این عرصه می توان دید که این مرشد خوشنام کشور را نشناسد.
او که دغدغه ایی جز گسترش و حفظ ورزش زورخانه ایی در سراسر کشور ندارد با برنامه ریزی ساختاری پای در عرصه ی هدایت این ورزش نهاده است تا بتواند جوانان علاقه مند به این رشته را سمت و سویی ملی دهد.
او معتقد به کار گروهی است و برای همین با دعوت از باستانی کاران پیر وجوان تلاش کرده است به این ورزش در سبزوار شکلی متفاوت دهد.

نقیب زاده که تلاش زیادی برای روشن نگه داشتن چراغ های زورخانه های سبزوار داشته است می گوید: هم اکنون ۷ زورخانه درسبزوار فعال هستند و این زورخانه ها در زمان مقرر دائما در حال فعالیت و آموزش به علاقه مندان می باشند.
نقیب زاده با اشاره به نقش مربیان این رشته در تعلیم ورزشکاران اظهار داشت: ما مربیان بسیار خوبی داریم و همین مساله باعث گسترش علمی و اصولی این رشته گردیده و به همین دلیل ورزشکاران سبزوار سرآمد سایر شهرها و استان ها هستند.

رئیس هیئت ورزش های زورخانه ایی و کشتی پهلوانی سبزوار با بیان اینکه ۷۰۰ ورزشکار در این رشته در سبزوار فعالیت می کنند افزود: عشق تنها انگیزه ی باستانی کاران سبزوار است و بی تردید این احساس آنها را در ادامه فعالیت هایشان ترغیب می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ورزشكار جمعه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

درود بر استاد نقیب زاده که باعث افتخار برای دیار سربدارن در میادین مختلف شده اند

مفتح جمعه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴

آقای نقیب زاده واقعا خسته نباشی سبزوار نیروهایی چون این افراد را دارد که همیشه پویا و پایاست . یک سئوال از ایشان شنیده بودم که با حمایت ثامن الحجج قرار بوده یک زورخانه بزرگی در سبزوار احداث بشه و ایشان پیگیر این موضوع بوده نتیجه به کجا ریسده چرا خبری در این مطلب به موضوع اشاره نشده.ممنون

نظرات بسته شده است.