کد خبر : 11035
دیدگاه‌ها برای سبزوار رتبه نخست رقابت‌های نوآوری دانش آموزان سراسر کشور را کسب کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 16:31
-

سبزوار رتبه نخست رقابت‌های نوآوری دانش آموزان سراسر کشور را کسب کرد

سبزواریان: مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد سبزوار گفت: کانون فرهنگی شهید محمدیانی سبزوار در رقابت‌های نوآوری دانش آموزان سراسر کشور خوش درخشید. علیرضا رادمان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه منزل شهید محمدیانی که از سرداران شهید سبزواری است، برای راه‌اندازی دفتر نخبگان کانون‌های مساجد به کانون مسجد شهید محمدیانی واگذار شده است، اظهار

alireza-radmanسبزواریان: مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد سبزوار گفت: کانون فرهنگی شهید محمدیانی سبزوار در رقابت‌های نوآوری دانش آموزان سراسر کشور خوش درخشید.

علیرضا رادمان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه منزل شهید محمدیانی که از سرداران شهید سبزواری است، برای راه‌اندازی دفتر نخبگان کانون‌های مساجد به کانون مسجد شهید محمدیانی واگذار شده است، اظهار داشت: در چند روز گذشته ما اعزام تیم رباتیک به مسابقات نوآوری و افتخارات دانش آموزی سراسر کشور را از این کانون داشته‌ایم.

وی با اشاره به موفقیت‌های این تیم در این مسابقات خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که ما در کانون‌های مساجد دنبال می‌کنیم، توسعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی است که این کانون در این زمینه پیشگام بوده است.

رادمان با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات نو آوری و افتخارات دانش آموزی سراسر کشور، اظهار داشت: این مسابقات با حمایت UPM مالزی و وزارت آموزش و پرورش کشور در دانشگاه یزد برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با شرکت تیم‌هایی از سراسر کشور به مدت ۲ روز در شهر یزد برگزار شد، گفت: کانون نخبگان شهید محمدیانی به عنوان نماینده استان خراسان رضوی ۲ تیم به این مسابقات اعزام کرد.

رادمان خاطرنشان کرد: دو تیم اعزامی از سبزوار در رشته ربات جنگ جو مقام‌های نخست و چهارم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.