کد خبر : 25881
دیدگاه‌ها برای سبزوار روزانه با ۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 15:20
-

سبزوار روزانه با ۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی می‌شود

ایمنا دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا شهر سبزوار روزانه با ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی و گندزدایی می‌شود. فریدون نقابی اظهار کرد: معابر شهری توسط ۱۰ اکیپ از نیروهای شهرداری به‌صورت روزانه و شبانه مستمر کار ضدعفونی را در دو نوبت صبح و شب با تجهیزات و دستگاه‌های

ایمنا

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا شهر سبزوار روزانه با ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

فریدون نقابی اظهار کرد: معابر شهری توسط ۱۰ اکیپ از نیروهای شهرداری به‌صورت روزانه و شبانه مستمر کار ضدعفونی را در دو نوبت صبح و شب با تجهیزات و دستگاه‌های شهرداری انجام می‌شود.

وی گفت: در نوبت شب از نیمه‌های شب تا اوایل ظهر نیز ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری با همکاری شهرداری، سازمان‌های مردم‌نهاد و قرارگاه شکست کرونا به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار ضمن درخواست همکاری مردم با همکاران شهرداری و در خانه ماندن برای قطع زنجیره انسانی کووید ۱۹، تأکید کرد: بازدیدهای روزانه از مراحل ضدعفونی تمامی مراکز، ساختمان‌های اداری سازمان‌ها و محل‌های عبور و مرور کارکنان و شهروندان برای حفظ سلامت شهروندان و کارکنان به‌طور مستمر صورت می‌گیرد.

نقابی گفت: شهرداری همچون روزهای گذشته آمادگی خود را با نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد برای ضدعفونی معابر شهر جهت شکست ویروس کرونا آمادگی اعلام می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.