کد خبر : 392
دیدگاه‌ها برای سبزوار قهرمان رشته طناب زنی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 - 12:46
-

سبزوار قهرمان رشته طناب زنی شد

سبزواریان.کام: به گزارش خبرگزاری پانا، در ادامه مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر آموزشگاههای استان،  قهرمان رشته طناب زنی مشخص شد. در پایان مسابقات طناب زنی مدارس ابتدایی پسرانه استان که در رضویه برگزار می شود تیم سبزوار موفق شد مقام قهرمانی را از آن خود کند. عباسعلی میر سیستانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش

tanab-zaniسبزواریان.کام: به گزارش خبرگزاری پانا، در ادامه مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر آموزشگاههای استان،  قهرمان رشته طناب زنی مشخص شد.
در پایان مسابقات طناب زنی مدارس ابتدایی پسرانه استان که در رضویه برگزار می شود تیم سبزوار موفق شد مقام قهرمانی را از آن خود کند.

عباسعلی میر سیستانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: در این رقابت های دانش آموزان تیم سبزوار توانستند قهرمان این دوره از مسابقات شوند ومدال طلای این رقابت ها را از آن خود نمایند.

وی افزود: تیم  شهرستان قوچان در جایگاه دوم قرار گرفت و  ناحیه شش مشهد و تبادکان به صورت مشترک، در جایگاه سوم قرار گرفتند.

میر سیستانی افزود: امروز عصرفینال مسابقات در رشته  والیبال برگزار خواهد شد و از صبح فردا دانش آموزان در رشته های دو و میدانی و آمادگی جسمانی با یکدیگر  به رقابت می پردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.