کد خبر : 707
دیدگاه‌ها برای سبزوار نیازمند احداث ایستگاه های بیشتر آتش نشانی است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 10:10
-

سبزوار نیازمند احداث ایستگاه های بیشتر آتش نشانی است

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از اجرای بیش از ۵۷ پروژه و طرح توسط سازمان آتش‌نشانی در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی‌راد با بیان اینکه یک ایستگاه جدید در منطقه شرقی شهر ساخته خواهد شد، اظهار داشت: این ایستگاه آتش‌نشانی در زمینی به متراژ ۲۸۰

ahmadi-rad-0سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از اجرای بیش از ۵۷ پروژه و طرح توسط سازمان آتش‌نشانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی‌راد با بیان اینکه یک ایستگاه جدید در منطقه شرقی شهر ساخته خواهد شد، اظهار داشت: این ایستگاه آتش‌نشانی در زمینی به متراژ ۲۸۰ متر و در دو طبقه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به استاندارد احداث ایستگاه آتش‌نشانی در کشور، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی بر مبنای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت یک ایستگاه ساخته می‌شوند، این در حالی است که جمعیت ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفری سبزوار ضرورت احداث ایستگاه‌های ۵ و ۶ را دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از تفکیک مرکز عملیاتی از مرکز اداری این سازمان نیز خبر داد و تصریح کرد: مرکز اداری این سازمان به ساختمانی دو طبقه و به صورت استیجاری منتقل شده تا بتوانیم خدمات بهتری را به همشهریان عزیز داشته باشیم.

احمدی با اشاره به اجرای بیش از ۵۷ پروژه و طرح در سال جاری توسط سازمان آتش‌نشانی سبزوار، یادآور شد: این پروژه‌ها براساس بودجه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی سازمان اجرا خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: این پروژه‌ها و طرح‌ها شامل احداث ایستگاه ۵ آتش‌نشانی، اجرای برنامه‌های خاص آموزشی، تأمین تجهیزات، به‌روز رسانی خودروهای عملیاتی و… است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.