کد خبر : 21380
دیدگاه‌ها برای ستاد عتبات عالیات سبزوار چهار موکب در کربلا دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 13:16
-

ستاد عتبات عالیات سبزوار چهار موکب در کربلا دارد

رئیس ستاد عتبات عالیات سبزوار گفت: سال گذشته کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در خصوص اربعین ۹۰۰ میلیون تومان بوده و در سال جاری نیز ۴ موکب در شهر کربلا داریم.

رئیس ستاد عتبات عالیات سبزوار گفت: سال گذشته ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در خصوص اربعین داشتیم و در سال جاری نیز ۴ موکب در شهر کربلا داریم.

به گزارش سبزواریان، علی‌اکبر دلبری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال تعهد داریم که مواکب سبزوار به نمایندگی از مردم سبزوار به ۲۱۰ هزار نفر از زائرین اربعین در خصوص وعده غذایی و به ۴۰ هزار زائز اربعین در خصوص اسکان کمک کنند.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات هیچ بودجه دولتی‌ای ندارد و یک ستاد مردمی است، اضافه کرد: اعضایی که در ستاد خدمت می‌کنند، خدام صلواتی هستند و حتی هزینه‌های روزمره را خودشان کمک می‌کنند.

او همچنین با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که از سال ۸۲ شروع شده را نه دولت ایران کمک کرده و نه دولت عراق، اظهار داشت: کاری که دولت عراق کرده این بوده که در آزادسازی زمین‌ها، کارهای اداری را انجام داده اما وجوهش را خیرین داده‌اند و ساخت آن‌ها را جمهوری اسلامی با کمک مردم انجام می‌دهد.

دلبری در خصوص کمک‌های مردمی گفت: رقم کمک‌های مردمی برای بازسازی نسبت به سال گذشته، ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با تأکید بر اینکه نظارت کافی بر کمک‌های مردمی در ستاد عتبات عالیات وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگرچه این ستاد یک مجموعه مردمی است اما حراست دارد و نماینده ولی فقیه در رأس ستاد قرار دارد و هیچ ریالی جابه‌جا نمی‌شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات سبزوار در پایان گفت: ستاد عتبات عالیات حتی اجازه ندارد اگر مثلاً کسی خواست کمکی به حرم حضرت رقیه (س) کند به او بگوید حرم حضرت زینب (س) واجب‌تر است؛ تشخیص این مورد با ما نیست و تشخیص با اعتقادات فرد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.