کد خبر : 25709
دیدگاه‌ها برای ستاد مردمی «شکست کرونا» در سبزوار تشکیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 14:40
-

ستاد مردمی «شکست کرونا» در سبزوار تشکیل شد

ایرنا هم‌زمان با فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با ویروس کرونا، ستاد مردمی «شکست کرونا» نیز در سبزوار تشکیل شد. دبیر ستاد مردمی شکست کرونا در سبزوار گفت: این ستاد مردمی با هدف سازماندهی و بکارگیری نیروهای مردمی و استفاده از توان دیگر مجموعه‌ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است. محمد حکم‌آبادی

ایرنا

هم‌زمان با فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با ویروس کرونا، ستاد مردمی «شکست کرونا» نیز در سبزوار تشکیل شد.

دبیر ستاد مردمی شکست کرونا در سبزوار گفت: این ستاد مردمی با هدف سازماندهی و بکارگیری نیروهای مردمی و استفاده از توان دیگر مجموعه‌ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است.

محمد حکم‌آبادی افزود: فعالیت‌های این ستاد مردمی با هماهنگی ستاد پیشگیری شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و سپاه پاسداران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ضد عفونی کردن سطوح پراستفادۀ مردم شامل خودپردازها، سطل‌های زباله، بوستان‌ها، سوپرمارکت‌های پرتردد و شناسایی افراد نیازمند و تحویل لوازم بهداشتی و ضدعفونی به آن‌ها از فعالیت‌های این ستاد مردمی است.

وی گفت: شهروندان برای همکاری و ارسال کمک‌های خود به آدرس این ستاد در خیابان بیهق ۱۸ سبزوار مراجعه نمایند.

همزمان با شیوع بیماری کرونا کمیتۀ بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری و مهار بیماری کرونا در این شهرستان تشکیل شده و حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان این شهرستان نیز در همین ارتباط فعال شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.