کد خبر : 2474
دیدگاه‌ها برای سخنرانی معاون رییس جمهور پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 10:55
-

سخنرانی معاون رییس جمهور پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان

سبزواریان.کام: معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان معاون امور مجلس رییس جمهور خواهد بود. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد برادران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به آغاز سفر وزرا و معاونان وزیر به شهرستان

baradaran2سبزواریان.کام: معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان معاون امور مجلس رییس جمهور خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد برادران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به آغاز سفر وزرا و معاونان وزیر به شهرستان ها یک روز قبل از ورود رئیس جمهور به استان، اظهار داشت: طبق برنامه پیش بینی شده، حجت الاسلام مجید انصاری روز جمعه به این شهرستان سفر می کند.

وی افزود: بهره برداری از یک باب هنرستان در سبزوار و تحویل ۳۵ واحد مسکن مهر در شهر روداب به متقاضیان از جمله برنامه های پیش بینی شده می باشد.
فرماندار سبزوار با بیان این که معاون امور مجلس رییس جمهور در بدو ورود به شهرستان در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ آنان ادای احترام خواهد کرد؛ گفت: شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان، بازدید از روند خدمت رسانی به مردم،اماکن مذهبی، دانشگاه ها و بناهای تاریخی از دیگر برنامه های این سفر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.