کد خبر : 29333
دیدگاه‌ها برای سرانه فضای ورزشی سبزوار بسیار کمتر از میانگین کشوری است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 18:08
-

سرانه فضای ورزشی سبزوار بسیار کمتر از میانگین کشوری است

رئییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: سرانه فضای ورزشی در این شهرستان ۶۲ سانتی‌متر است که این میزان حدود ۴۰ سانتی‌متر کمتر از سرانه کشوری آن است. حسین شهابی دوشنبه شب در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: با توجه به استعدادهای ورزش سبزوار و نشاط و سلامت بیشتر شهروندان، توسعه

رئییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: سرانه فضای ورزشی در این شهرستان ۶۲ سانتی‌متر است که این میزان حدود ۴۰ سانتی‌متر کمتر از سرانه کشوری آن است.

حسین شهابی دوشنبه شب در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: با توجه به استعدادهای ورزش سبزوار و نشاط و سلامت بیشتر شهروندان، توسعه فضاها و اماکن ورزشی یکی از رویکردهای اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

وی ادامه داد: با تکمیل برخی طرح‌های نیمه تمام ورزشی شامل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران، خانه جوان، سالن ورزشی شهر روداب و تکمیل مجموعه ورزشی مشکانی سبزوار سرانه فضای ورزشی این شهرستان بطور چشمگیر افزایش می یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: مهمترین طرح ورزشی نیمه تمام این شهرستان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران است که با وجود بهره برداری چمن مصنوعی و پیست تارتان آن تلاش می شود با فنس کشی و موارد ایمنی کافی مورد استفاده هیات فوتبال و دوومیدانی شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: تکمیل بخش های مختلف مجموعه ورزشی سربداران از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری می شود.

شهابی ادامه داد: یکی از کاستی های ورزش سبزوار نبود خوابگاههای ورزشی است که با رفع این مشکل شرایط مطلوبی برای میزبانی و برگزاری مسابقات استانی، کشوری و اردوهای تیم ملی در سبزوار فراهم می شود.

وی گفت: یکی از رویکردهای این اداره صداقت و شفافیت است و در این راستا درباره انتخاب مسوولان هیات های ورزشی مواردی چون بهره گیری از ظرفیت جوانان متخصص و جهادی مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار افزود: طی هفته تربیت بدنی و ورزش ۸۰ فعالیت ورزشی و پنج همایش ورزشی در شهرستان سبزوار برگزار و بک خانه ورزش نیز به بهره برداری رسید.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۴۵ هیئت ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده‌اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.