کد خبر : 21701
دیدگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 20:02
-

سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت سبزوار

واحد مرکزی خبر بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت سبزوار سرمایه‌گذاری شده است. نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر با این مقدار سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های بخش صنعت سبزوار فراهم و صنایع مادر مناسبی راه‌اندازی شده که این پیشرفت در بخش

واحد مرکزی خبر

بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت سبزوار سرمایه‌گذاری شده است.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر با این مقدار سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های بخش صنعت سبزوار فراهم و صنایع مادر مناسبی راه‌اندازی شده که این پیشرفت در بخش صنعت سبزوار بیش از پنج برابر افزایش یافته است.

تکمیل طرح راه‌آهن سبزوار تا پایان امسال یا اوایل سال آینده، آغاز مرحله دوم کارخانه فولاد سبزوار (جوین) با سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد تومان به‌زودی، راه‌اندازی کارخانه آهک هیدراته با هزینه‌ای حدود ۲۵۰ میلیارد تومان در دو ماه آینده، در حال ساخت بودن کارخانه سیلیکو منگز با سرمایه‌گذاری چینی‌ها از خبرهایی بود که علی سبحانی فر در نشستی خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد.

وی همچنین گفت: کارخانه فروسیلیس هم در شرف آغاز عملیات اجرایی، مرحله دوم مجتمع داروسازی طاها در شرف راه‌اندازی و  نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سربداران با سرمایه‌گذاری حدود چهار هزار میلیارد تومان وارد مرحله اجرایی شده است.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی افزود: سبزوار ظرفیت‌های صنعتی فراوان دارد که کارخانه اسیدسیتریک در این منطقه با تأمین نیاز کشور و خاورمیانه از آن جمله است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.