کد خبر : 21858
دیدگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری ۱۳۸۰ میلیارد ریال در نواحی صنعتی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 12:00
-

سرمایه‌گذاری ۱۳۸۰ میلیارد ریال در نواحی صنعتی سبزوار

واحد مرکزی خبر یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال در نواحی و شهرک‌های صنعتی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی سرمایه‌گذاری شده است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار گفت: با سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی و صنایع کوچک این مناطق یک هزار و ۹۳۹ فرصت شغلی ایجاد شده است. اسماعیل

واحد مرکزی خبر

یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال در نواحی و شهرک‌های صنعتی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار گفت: با سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی و صنایع کوچک این مناطق یک هزار و ۹۳۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.

اسماعیل نامنی اظهار کرد: زیرساخت‌های موردنیاز شهرک صنعتی سبزوار شامل تأسیسات فنی و زیربنایی شکل گرفته و احداث شبکه فاضلاب، تصفیه‌خانه و پست برق نیز در دستور کار قرار دارد.

نامنی افزود: از مجموع ۱۹۰ قرارداد منعقد شده در شهرک‌های صنعتی این منطقه، ۸۰ واحد به بهره‌برداری رسیده و در مدار تولید قرار دارند.

وی ادامه داد: طی چهار ماه نخست سال جاری ۸۱۴ میلیارد ریال برای ۳۸ جواز تأسیس صنعتی و با پیش‌بینی اشتغال ۶۵۳ نفر سرمایه‌گذاری شده و سه فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵ نفر در این شهرستان صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار گفت: تاکنون در منطقه غرب خراسان رضوی شش شهرک صنعتی راه‌اندازی شده و مراحل ایجاد دو ناحیه صنعتی در بخش‌های روداب و ششتمد سبزوار نیز در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.