کد خبر : 19842
دیدگاه‌ها برای سرمایه گذاری در ۴ طرح کارآفرینی دانشجویی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 17:33
-

سرمایه گذاری در ۴ طرح کارآفرینی دانشجویی در سبزوار

واحد مرکزی خبر زمینه جذب سرمایه گذار در چهار طرح کارآفرینی دانشجویی در سبزوار فراهم شد. مسئول مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در همایش “کارآفرینی کاربردی و مدیریت سازمانی” که به همت مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه و انجمن علمی زیست شناسی، برگزار شد زمینه جذب سرمایه گذار در

واحد مرکزی خبر

زمینه جذب سرمایه گذار در چهار طرح کارآفرینی دانشجویی در سبزوار فراهم شد.

مسئول مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در همایش “کارآفرینی کاربردی و مدیریت سازمانی” که به همت مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه و انجمن علمی زیست شناسی، برگزار شد زمینه جذب سرمایه گذار در ۴ پروژه کارآفرینی دانشجویی فراهم شد.
هادی کیخسروی با اشاره به حضور جمعی از استادان، مسئولان شهری و سرمایه گذاران بخش خصوصی و دانشجویان کارآفرین در این همایش، افزود: کارآفرینان دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در این همایش به ارائه دستاوردهای خود پرداختند که این دستاوردها با استقبال خوب سرمایه گذاران مواجه و با اعلام حمایت سرمایه گذاران از این طرح ها، مقرر شد نماینده ای از دانشگاه، مقدمات انعقاد قرارداد همکاری و تجاری سازی این طرح ها پیگیری شود.
وی ادامه داد: گروه آمرشی (تولید قارچ گانودرما)، شرکت نانو پژوهان حکیم(تولید رنگ عایق حرارتی، رنگ های ترافیک-جدولی-کفپوش های اپوکس)، گروه اسپیرومایس (جلبک اسپیرولینا) و گروه تولیدی قارچ کامبوجا چهار گروهی بودند که ایده ها و محصولات آنها در این همایش مورد توجه و حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گرفت.
کیخسروی افزود: مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه حکیم سبزواری آمادگی خود را برای همکاری و انعقاد قرارداد در زمینه های کارآفرینی با همه سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری و مشارکت در تولید و تجاری سازی محصولات کارآفرینانه و دانش بنیاد دارند را اعلام می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.