کد خبر : 9134
دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی اولین سرویس هوشمند ایجاد ربات خبرخوان تلگرام بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 17:33
-

راه‌اندازی اولین سرویس هوشمند ایجاد ربات خبرخوان تلگرام

سبزواریان: اولین سرویس هوشمند ایجاد ربات خبرخوان تلگرام در کشور راه اندازی شد. سیدامیر سجادی برنامه نویس و طراح این سرویس در مصاحبه‌ای که با سبزواریان، اعلام داشت که این سرویس هیچ نمونه‌ی خارجی ندارد و فعلاً بصورت آزمایشی به زبان فارسی ساخته شده است و در صورتی که تست سرویس با موفقیت انجام شود

sabzevarkhabar-robot02سبزواریان: اولین سرویس هوشمند ایجاد ربات خبرخوان تلگرام در کشور راه اندازی شد.

سیدامیر سجادی برنامه نویس و طراح این سرویس در مصاحبه‌ای که با سبزواریان، اعلام داشت که این سرویس هیچ نمونه‌ی خارجی ندارد و فعلاً بصورت آزمایشی به زبان فارسی ساخته شده است و در صورتی که تست سرویس با موفقیت انجام شود قصد دو زبانه کردن این سرویس در آینده را دارد.

سازنده سرویس در ادامه توضیح داد که این سرویس برای تمام افراد و شرکت های کوچک و بزرگ که وب سایتی دارند و محصولات و یا اخبارشان را از طریق وب سایت منتشر می‌کنند مناسب هست، همچنین این سرویس برای وب سایت های خبرگزاری بسیار مناسب می‌باشد بدلیل اینکه اخبار سایت را بدون صرف هزینه اضافی برای کاربران و مخاطبین خودشان ارسال می‌کنند.

وی افزود این سرویس فعلاً بصورت آزمایشی شروع به کار کرده و بر روی وب سایت شخصی خودشان بارگذاری شده و افرادی که علاقه مند به استفاده و یا آشنایی بیستر با این سرویس هستند می‌توانند به آدرس http://rssbot.amirsajjadi.com مراجعه کنند.

ربات ویژه سامانه هوشمند «سبزوار خبر» از اولین نمونه‌های طراحی شده توسط این سایت می‌باشد که آخرین اخبار سبزوار را در تلگرام به اشتراک می‌گذارد.

برای افزودن این ربات به لیست خود شناسه @rssfeed_sabzevarkhabar_bot را جستجو کنید و یا با کلیک بر روی لینک زیر به گروه «آخرین اخبار سبزوار» بپیوندید.

sabzevarkhabar-robot01

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://telegram.me/joinchat/01b7a97a01d8c69e10321266730177b3″ target=”blank” ]دریافت آخرین اخبار سبزوار در تلگرام[/button]

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.