کد خبر : 29618
دیدگاه‌ها برای سرپرست دانشگاه حکیم سبزواری منصوب شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 12:02
-

سرپرست دانشگاه حکیم سبزواری منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، «محمدعلی زنگنه اسدی» را به عنوان سرپرست دانشگاه «حکیم سبزواری» منصوب کرد. در حکم محمدعلی زلفی‌گل خطاب به محمدعلی زنگنه اسدی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه حکیم سبزواری منصوب می‌شوید. وی در ادامه این حکم تاکید کرد: انتظار

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، «محمدعلی زنگنه اسدی» را به عنوان سرپرست دانشگاه «حکیم سبزواری» منصوب کرد.

در حکم محمدعلی زلفی‌گل خطاب به محمدعلی زنگنه اسدی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه حکیم سبزواری منصوب می‌شوید.

وی در ادامه این حکم تاکید کرد: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران‌علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی‌علمی، توسعه همه جانبه‌علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های علی اصغر مولوی رئیس پیشین دانشگاه حکیم سبزواری قدردانی کرد.

زنگنه اسدی دانش آموخته رشته جغرافیای طبیعی از دانشگاه اصفهان و عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری با مرتبه علمی دانشیار است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی، معاونت اداری و مالی و معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت معلم سبزوار و معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.