کد خبر : 29165
دیدگاه‌ها برای سفر استاندار خراسان رضوی به ششتمد ۴۸ مصوبه داشت بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 15:24
-

سفر استاندار خراسان رضوی به ششتمد ۴۸ مصوبه داشت

سفر روز جمعه استاندار خراسان رضوی به “ششتمد” ۴۸ مصوبه برای حل مشکلات توسعه‌ای این شهرستان در غرب استان به همراه داشت. استاندار خراسان رضوی عصر جمعه در نشست جمع‌بندی سفر خود به ششتمد گفت: این مصوبات در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریت شهری و روستایی و کمک به محرومان به تصویب رسیده‌ است. محمدصادق معتمدیان

سفر روز جمعه استاندار خراسان رضوی به “ششتمد” ۴۸ مصوبه برای حل مشکلات توسعه‌ای این شهرستان در غرب استان به همراه داشت.

استاندار خراسان رضوی عصر جمعه در نشست جمع‌بندی سفر خود به ششتمد گفت: این مصوبات در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریت شهری و روستایی و کمک به محرومان به تصویب رسیده‌ است.

محمدصادق معتمدیان اظهار داشت: طی سفر یک روزه به این شهرستان، بازدیدهایی از شهر شامکان، مرکز بخشی به همین نام در شرق ششتمد و روستاهای شهرسوخته و چاه‌سوخته این شهرستان انجام و نشست هایی نیز با مردم برگزار شد.

وی تصریح کرد: حاصل نشست جمع بندی با حضور مسوولان استانی و شهرستان ششتمد ۴۸ مصوبه اقتصادی و عمرانی بود که بر اساس زمان‌بندی و تکالیف دستگاههای اجرایی انجام می شود.

فرماندار ششتمد نیز گفت: با گذشت ۱.۵ سال از شکل‌گیری این شهرستان جدید در خراسان رضوی، تاکنون تنها ۱۲ نهاد اداری در این شهرستان با مساعدت استاندار و مدیران کل راه اندازی شده است.

محمد کلاته با بیان اینکه  یکی از مطالبات مردم شهرستان تازه‌تاسیس ششتمد، استقرار سریع تر دستگاه‌های اجرایی در این خطه است، افزود: در این راستا پنج نهاد اداری دیگر در مرحله راه اندازی قرار دارد.

وی یکی از ظرفیت های اصلی شهرستان ششتمد را گردشگری دانست و تصریح کرد: این شهرستان با داشتن بناهای تاریخی و فرهنگی شامل آرامگاه ابوالحسن بیهقی نویسنده و تاریخ نگار شهیر، محل وضوی حضرت امام جواد(ع)، بقاع متبرکه، پناهگاه دوره سلجوقیان و آب و هوای معتدل کوهستانی و طبیعت سرسبز، مکان مناسبی برای جذب مسافران و گردشگران محسوب می شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان صبح روز جمعه وارد شهرستان ششتمد شد که پس از حضور در گلزار شهدای شهر ششتمد، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و ملاقاتهای مردمی، در نشست جمع‌بندی مصوبات سفر شرکت کرد.

معتمدیان در سفر به ششتمد با مردم بخش شامکان و روستاهای شهر سوخته و چاه‌سوخته دیدار و با مردم و مسوولان شهرستان گفتگو کرد.

سفرهای ماه‌های اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف استان برای بررسی میدانی، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان شهرها و روستاها، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرحهای مختلف بوده است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.