کد خبر : 23123
دیدگاه‌ها برای سفر یک‌روزه هیئت عالی‌رتبه دانشگاه کوفه به سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 17:59
-

سفر یک‌روزه هیئت عالی‌رتبه دانشگاه کوفه به سبزوار

واحد مرکزی خبر یک هیئت عالی‌رتبه از دانشگاه کوفه کشور عراق امروز برای تعامل بیشتر علمی و پژوهشی با دانشگاه حکیم سبزواری وارد سبزوار شد. به همین منظور نشست مشترک رئیس و مسئولان دانشگاه حکیم سبزواری با هیئت عالی‌رتبه دانشگاه کوفه کشور عراق نیز برگزار شد. مدیر گروه زبان و ادبیات عربی امروز گفت: این

واحد مرکزی خبر

یک هیئت عالی‌رتبه از دانشگاه کوفه کشور عراق امروز برای تعامل بیشتر علمی و پژوهشی با دانشگاه حکیم سبزواری وارد سبزوار شد.

به همین منظور نشست مشترک رئیس و مسئولان دانشگاه حکیم سبزواری با هیئت عالی‌رتبه دانشگاه کوفه کشور عراق نیز برگزار شد.

مدیر گروه زبان و ادبیات عربی امروز گفت: این سفر با هدف بررسی راهکارهای برقراری همکاری‌های متقابل و دعوت رسمی از دکتر مولوی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری برای حضور در همایش روز جهانی زبان عربی برگزار شد.

دکتر مهدوی آرا افزود: تقدیم دعوت‌نامه رئیس دانشگاه کوفه عراق به رئیس دانشگاه حکیم سبزواری برای حضور در همایش روز جهانی زبان عربی و بررسی زمینه‌های همکاری‌های علمی و تحقیقاتی مشترک به سبزوار و دانشگاه حکیم سبزواری از دیگر اهداف سفر هیئت عراقی است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه حکیم سبزواری در همایش روز جهانی زبان عربی که  آذر امسال در دانشگاه کوفه برگزار می‌شود، مشارکت علمی دارد گفت: در حاشیه برگزاری این همایش سه‌روزه راهکارهای برقراری همکاری‌های متقابل و فراهم آوردن بسترهای لازم برای امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و آموزشی مشترک نیز پیگیری می‌شود.

مدیر گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: بازدید از توانمندی‌های آزمایشگاهی و آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه این هیئت عراقی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.