کد خبر : 1354
دیدگاه‌ها برای سقوط کودک ۵ ساله درون چاه ۱۰ متری در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 11:11
-

سقوط کودک ۵ ساله درون چاه ۱۰ متری در سبزوار

سبزواریان.کام: معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از سقوط کودکی پنج ساله به درون چاهی ۱۰ متری در سبزوار خبر داد. عباس معصومی امروز در گفت‌وگو با فارس از سقوط کودک پنج ساله‌ای درون چاه ۱۰ متری خبر داد و اظهار کرد: این چاه فاضلاب در شهرک مسکن مهر سبزوار

سبزواریان.کام: معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از سقوط کودکی پنج ساله به درون چاهی ۱۰ متری در سبزوار خبر داد.

عباس معصومی امروز در گفت‌وگو با فارس از سقوط کودک پنج ساله‌ای درون چاه ۱۰ متری خبر داد و اظهار کرد: این چاه فاضلاب در شهرک مسکن مهر سبزوار ایجاد شده بود و متاسفانه فردی که این چاه را ایجاد کرده نکات ایمنی را رعایت نکرده بود و حفاظی که روی چاه قرار داده بسیار شکننده و آسیب‌پذیر بود که این امر سبب سقوط کودک به درون چاه می‌شود.

وی با بیان اینکه این کودک و مادرش در محدوده چاه در حال عبور بوده و از آن بی‌ اطلاع بوده‌اند، تصریح کرد: کودک برای بازی دست مادر خود را رها کرده که بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی توسط مالک چاه در درون آن سقوط می‌کند و متاسفانه سبب شکستگی‌های حادی در ناحیه دست و پا و آسیب به کمر وی می‌شود.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار افزود: خوشبختانه تماس به موقع این مادر فداکار با سازمان آتش‌نشانی و حضور به موقع تیم نجات سبب نجات سریع این کودک از درون چاه و اعزام به بیمارستان امدادی می‌شود.

معصومی یادآورشد: متاسفانه حوادث زیادی در حوزه مسکن مهر سبزوار رخ می‌دهد که اکثر آنها به دلیل بی‌احتیاطی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.