کد خبر : 8798
دیدگاه‌ها برای سکونتگاه های غیررسمی کانون توجه زمین خواران در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 - 16:14
-

سکونتگاه های غیررسمی کانون توجه زمین خواران در سبزوار

سبزواریان: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سبزوار از شناسایی زمین خواران توسط نیروهای امنیتی سبزوار در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سرهنگ حسین بروغنی اظهار داشت: سکونتگاه های غیر رسمی در سبزوار محل هایی هستند که بدون شک به توجه بیشتری احتیاج دارند. وی همچنین از ساخت ۲ کلانتری

حاشیه نشینیسبزواریان: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سبزوار از شناسایی زمین خواران توسط نیروهای امنیتی سبزوار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سرهنگ حسین بروغنی اظهار داشت: سکونتگاه های غیر رسمی در سبزوار محل هایی هستند که بدون شک به توجه بیشتری احتیاج دارند.

وی همچنین از ساخت ۲ کلانتری در سکونتگاه‌های غیر رسمی سبزوار خبر داد و افزود: این کلانتری‌ها در ابعاد ۲ هزار متر و با زیربنای ۵۰۰ و در دو طبقه ساخته می‌شود.

بروغنی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمین ساخت این مراکز تحویل داده شده است، تصریح کرد: بر اساس تعهدات نیروی انتظامی کانکس‌های مورد نیاز برای استقرار در این محلات خریداری شده که به زودی در محل ساخت کلانتری‌ها مستقر می‌شود.

بروغنی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۱۳ تیم عملیاتی به نیروهای گشتی در سطح شهرستان سبزوار اضافه شده است، خاطرنشان کرد: تعداد چهار اکیپ برای پوشش محلات هدف و سکونتگاه‌های غیر رسمی اختصاص داده شده که سبب افزایش تامین امنیت در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش تیم‌های اطلاعاتی نیروهای انتظامی تعدادی از زمین‌خوارهای منطقه نیز شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: با تلاش نیروی انتظامی بیش از هزار لیتر مشروبات الکی در این مناطق کشف و متهمان تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سبزوار با تاکید بر اینکه مشکل اصلی وجود جرم در برخی مناطق شهر عدم شناخت و آگاهی درست از زندگی اجتماعی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تاکنون اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در بحث آسیب های اجتماعی برای خانواده ها و فرزندان آن ها کرده است.

بروغنی با بیان اینکه تعدادی از موتور سواران به عنوان پاسبانان شهر در حال آموزش دیدن هستند، خاطر نشان کرد: امیدواریم که با کمک همه مسئولین و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان در جهت رفع آسیب های اجتماعی و فرهنگی شهر تلاش دو چندانی را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.