کد خبر : 18880
دیدگاه‌ها برای سه طرح اشتغالزایی در سبزوار به بهره برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 - 17:20
-

سه طرح اشتغالزایی در سبزوار به بهره برداری رسید

ایرنا همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر سه طرح گردشگری و اشتغالزایی با هزینه ۱۲میلیارد ریال در شهرستان سبزوار به بهره برداری رسید. فرماندار ویژه سبزوار روز سه شنبه در این مراسم گفت: طرح تولید صنایع چوپ معرق با حجم تولید ۱۵ دست در هر دوره تولیدی با هزینه سه میلیارد ریال مورد بهره

ایرنا
همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر سه طرح گردشگری و اشتغالزایی با هزینه ۱۲میلیارد ریال در شهرستان سبزوار به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه سبزوار روز سه شنبه در این مراسم گفت: طرح تولید صنایع چوپ معرق با حجم تولید ۱۵ دست در هر دوره تولیدی با هزینه سه میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
احمد برادران افزود: یک واحد پرورش اسب اصیل با ظرفیت ۳۰ راس با هزینه سه میلیارد ریال و همچنین یک مجتمع گردشگری با هزینه ۶ میلیارد ریال در این به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت: تعهد اشتغال سبزوار در سالجاری چهار هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی بود که تاکنون با پرداخت ۲۵۰میلیارد ریال تسهیلات، ۲۳ درصد از این تعهد محقق شده است.
وی گفت: ۱۴۳ طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه یک هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال طی دهه فجر در این شهرستان بهره برداری می شود.
رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار نیز گفت: این صندوق برای اجرای سه طرح یاد شده ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که ۱۵ فرصت شغلی بطور مستقیم ایجاد شده است.
قاسم کیقبادی افزود: در سالجاری با پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای ۲۰۸ طرح ۵۲۷ فرصت شغلی در شهرستان سبزوار ایجاد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.