کد خبر : 7314
دیدگاه‌ها برای سه میلیون لیتر بنزین در سبزوار صرفه جویی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:32
-

سه میلیون لیتر بنزین در سبزوار صرفه جویی شد

سبزواریان: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت : با افزایش توزیع گاز سی.ان.جی در جایگاههای این منطقه مصرف بنزین در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حدود سه میلیون لیتر کاهش یافت. عیسی افتخاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا توزیع گاز سی.

isa-eftekhari01سبزواریان: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت : با افزایش توزیع گاز سی.ان.جی در جایگاههای این منطقه مصرف بنزین در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حدود سه میلیون لیتر کاهش یافت.

عیسی افتخاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا توزیع گاز سی. ان.جی در این منطقه طی مدت مزبور دو درصد افزایش داشت.

وی اظهار کرد: توزیع سوخت گاز سی.ان.جی جایگاه‌های زیرپوشش این منطقه در نوروز سال گذشته دو میلیون و ۳۶۳ هزار متر مکعب و در مدت مشابه امسال دو میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب بوده است.

وی ادامه داد: منطقه سبزوار با داشتن ۶۶ دیسپنسر ، ۱۳۲ نازل فعال در ۲۳ جایگاه تک منظوره و دو منظوره عملیات توزیع سوخت گاز فشرده را در سطح شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر عهده دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار افزود: در این ایام بیش از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاههای این منطقه توزیع شد.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار سوخت رسانی به شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، ششتمد، داورزن، بردسکن، بخشهای تابعه و ناحیه اسفراین و بخشی از منطقه خراسان شمالی را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.