کد خبر : 23595
دیدگاه‌ها برای سه پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر در سبزوار فعال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 7:49
-

سه پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر در سبزوار فعال شد

ایرنا هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت هلال‌احمر در جاده سبزوار- نیشابور و شهرستان خوشاب راه‌اندازی شد. رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار با بیان این مطلب گفت: فعالیت این پایگاه‌های جاده‌ای از دو روز گذشته آغاز شده و تا پایان ماه صفر به زائران آستان حضرت امام رضا (ع)

ایرنا

هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت هلال‌احمر در جاده سبزوار- نیشابور و شهرستان خوشاب راه‌اندازی شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار با بیان این مطلب گفت: فعالیت این پایگاه‌های جاده‌ای از دو روز گذشته آغاز شده و تا پایان ماه صفر به زائران آستان حضرت امام رضا (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

محمدعلی جباری افزود: این طرح با عنوان «طرح همسفران خورشید ۶» کار امدادرسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۰ نجاتگر، داوطلب و پرسنل جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار به همراه سه دستگاه آمبولانس و امکانات خودرویی به زائران و کاروان‌های پیاده مشهد الرضا (ع) خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: تمامی تجهیزات لازم برای خدمت در اجرای طرح هم‌سفران خورشید به مسافران و زائران بارگاه  امام رضا (ع) فراهم است و همچنین داوطلبان هلال‌احمر علاوه بر خدمات درمانی، خدمات مشاوره‌ای و آموزشی هم به زائران ارائه می‌دهند.

هم‌اینک ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای ارتباطی شهرستان سبزوار فعال است و به زائران و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.