کد خبر : 19393
دیدگاه‌ها برای سوانح رانندگی سبزوار و جوین چهار مصدوم به جای گذاشت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 8:56
-

سوانح رانندگی سبزوار و جوین چهار مصدوم به جای گذاشت

ایرنا مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی خودروی سواری پراید در جاده سبزوار – شاهرود و برخورد پراید با تیربرق در جوین چهار مصدوم به جا گذاشت. مسلم فائق نیا افزود: صبح امروز بر اثر واژگونی پرایدی در کیلومتر ۴۵ جاده سبزوار – شاهرود دو سرنشین آن

ایرنا
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی خودروی سواری پراید در جاده سبزوار – شاهرود و برخورد پراید با تیربرق در جوین چهار مصدوم به جا گذاشت.

مسلم فائق نیا افزود: صبح امروز بر اثر واژگونی پرایدی در کیلومتر ۴۵ جاده سبزوار – شاهرود دو سرنشین آن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
وی ادامه داد: همچنین شب گذشته برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تیر برق در شهر نقاب جوین دو مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان قمر بنی هاشم جوین منتقل شدند.
۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورآمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می کنند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.