کد خبر : 11425
دیدگاه‌ها برای سید حسن خمینی: به صورت مستقل در انتخابات وارد شدم بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 22:03
-

سید حسن خمینی: به صورت مستقل در انتخابات وارد شدم

سید حسن خمینی یادگار امام (ره) گفت: به صورت مستقل در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده ام. به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز جمعه پس از نام نویسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: در هفته گذشته که بحث حضور من در

سید حسن خمینی یادگار امام (ره) گفت: به صورت مستقل در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده ام.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز جمعه پس از نام نویسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: در هفته گذشته که بحث حضور من در انتخابات مجلس خبرگان مطرح شد با سه نوع برخورد نسبت به این مساله مواجه شدم .

یادگار امام خمینی (ره) با اشاره به این که گروهی از این امر استقبال کردند و برادر کوچک خود را مورد ملاطفت قرار دادند ، گفت: اقبال خوبی که در جامعه نسبت به این امر شد بیش از هر چیز نشان از زنده بودن امام (ره) در جامعه است و خداوند را بر این لطف الهی سپاسگزاریم.

سید حسن خمینی خاطر نشان کرد: دوستان دیگری بودندکه به نوعی مساله را نقد کردند که از آنها هم تشکر می کنم؛ دسته سوم نیز این امر به عنوان یک اختلاف و شکاف در نظام جمهوری اسلامی معرفی کردند.

*** برای دفاع از مبانی جمهوری اسلامی در انتخابات نام نویسی کردم

سید حسن خمینی افزود: اما درباره دسته که این امر را به عنوان یک اختلاف و شکاف در نظام جمهوری اسلامی معرفی کردند باید اشاره کنم که اساسا حضور من در انتخابات به تبع فرمایشی از امام بزرگوار است که فرمودند باید تا جایی که توان داریم از مبانی جمهوری اسلامی دفاع کنیم و همگان را به این امر تشویق کردند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب افراد زیادی برای اعتلای نام ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان دادند و گروهی همچون ایثارگران، خانواده شهدا از سلامتی خود گذشتند و گروهی نیز در این مسیر آبروی خود را دادند.

یادگار امام (ره) اضافه کرد: امام (ره) به ما آموختند که برای حفظ و تقویت و تحکیم جمهوری اسلامی باید از همه اینها گذشت و البته هم بنده اگر کوچک ترین آبرویی دارم در این مسیر گذاشته ام و خواهم گذاشت.

وی گفت: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش است؛ وقتی از امام فرمودند جمهوری به چه معناست اشاره کردند که جمهوری همان معنای مصطلح است و اسلام هم در قانون اساسی تدوین و چارچوب آن در قالب نظریه ولایت فقیه مطرح شده است که ما باید نسبت به آن پایبند باشیم و تا پای جان برای تقویت و تحکیم مبانی آن بکوشیم.

یادگار امام خمینی (ره) افزود: همه ما به عنوان شیعیان امیرالمومنین(ع) و پیروان پیامبر(ص) و دلدادگان مکتب سید الشهدا(ع) هیچ راهی برایمان نیست جز اینکه جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش را به عنوان آمال و آرزوهای خودمان دنبال کنیم.

وی ادامه داد: من به صورت مستقل وارد انتخابات شده ام و دست یکایک مردم شریف، جوانان گرانقدری که در این روزها ابراز لطف و پیوندی دوباره و مستحکم با امام (ره) خودشان برقرار کردند، مراجع و روحانیون و اقشار مختلف مردم را می بوسم و امیدوارم لایق اعتماد مردم باشم.

یادگار امام(ره) با اشاره به این که ان شاء الله روز انتخابات روز مبارکی خواهد بود و از همه انتظار داریم در جهان آشفته کنونی که هیچ چیزی به اندازه وحدت ملی و در کنار هم بودن مهم نیست ، در کنار هم باشند، افزود، همانطور که در شعار امسال سال که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ چیز از اعتماد، همدلی و همراهی که شعار امسال رهبر معظم انقلاب مطرح شد مهم تر نخواهد بود.

سید حسن خمینی اظهار امیدواری کرد بتوانیم انتخاباتی خوبی را پیش رو داشته باشیم و آنچه مورد رضای خداوند است عمل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.