کد خبر : 12703
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1395 - 15:45
-

سید علی کوشکی شهردار شد

سبزواریان: شورای شهر سبزوار برای اولین بار در کمتر از ۲۴ ساعت، شهردار جدید را انتخاب کرد. پس از پذیرش استعفای محمدعلی طالبی و اعلام سرپرستی بهروز استیری در شهرداری سبزوار، شورای اسلامی شهر سبزوار امروز، سید علی کوشکی، معاون خدمات شهری شهرداری را به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد. کوشکی اولین شهرداری است که از بدنه شهرداری

seyed-ali-koshki01سبزواریان: شورای شهر سبزوار برای اولین بار در کمتر از ۲۴ ساعت، شهردار جدید را انتخاب کرد.

پس از پذیرش استعفای محمدعلی طالبی و اعلام سرپرستی بهروز استیری در شهرداری سبزوار، شورای اسلامی شهر سبزوار امروز، سید علی کوشکی، معاون خدمات شهری شهرداری را به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد.

کوشکی اولین شهرداری است که از بدنه شهرداری به این سمت انتخاب شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس سه شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۶:۳۴

ببینید بقیه شهرها چه می کنند و مسئولان فرهنگی و غیر فرهنگی ما چه می کنند؟ ارشاد ما کجاست و چه می کند؟ ارشاد سبزوار دقیقا کجایی؟ اداره کتابخانه های سبزوار کجایی؟ شهرداری و فرمانداری سبزوار کجایید؟
این خبرها را بزنید تا لااقل مسئولان ما خبردار شوند و تکانی به خودشان بدهند.
___________

سیدآبادی خبر داد؛
پایتخت کتاب ایران میزبان کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی
نیشابور
شناسهٔ خبر: ۳۷۰۳۲۶۴ – دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ – ۱۲:۲۲
فرهنگ > کتاب
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی در نیشابور پایتخت کتاب ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اصغر سیدآبادی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و دبیر انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران با بیان این خبر گفت: بیش از ۵۰ مدیر و کارشناس فرهنگی از سراسر کشور در شهر نیشابور پایتخت کتاب ایران گردهم می‌آیند تا با حضور در کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی به تبادل تجربه‌های خود در حوزه کتابخوانی بپردازند.

سیدآبادی افزود: این کارگاه‌ها با همکاری مدیران شهر نیشابور به خصوص فرماندار، شهردار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان و در واقع به عنوان فعالیت مشترک معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود.

وی درباره مخاطبان کارگاه‌های آموزشی گفت: در این دوره برخی از مدیران کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان فرهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای ادارات و کارشناسان از سراسر کشور حضور دارند.

سیدآبادی ادامه داد: مخاطبان در این کارگاه‌ها با موضوعاتی مثل اصول برنامه‌ریزی فرهنگی، الگوهای تدوین برنامه عملیاتی برای ترویج کتابخوانی، روابط عمومی و مستندسازی فعالیت‌های ترویج کتابخوانی، مدیریت منابع و شیوه‌های مشارکت مردمی و تجربه‌های موفق ایرانی و جهانی در حوزه کتابخوانی آشنا می‌شوند. مدرسان این کارگاه‌ها نیز افراد با تجربه و با دانش در این حوزه‌ها هستند.

علی‌اصغر سیدآبادی درباره ارتباط این کارگاه‌ها با طرح پایتخت کتاب گفت: انتخاب و معرفی پایتخت کتاب صرفاً مسابقه‌ای برای تعیین شهری به عنوان پایتخت کتاب نیست، بلکه یک جریان پویای فرهنگی است که با کنار هم قرار دادن بخش‌های دولتی و غیردولتی و ایجاد درک متقابل امکان هم‌افزایی و جلب ایده‌های نو و منابع برای ترویج کتابخوانی را فراهم می‌کند و اغلب چه انتخاب بشوند و چه نشوند، در ترویج کتابخوانی فعال‌تر می‌شوند.

وی افزود: با تجربه دو سال برگزاری و مطالعه ضعف‌ها و قوت‌های دست‌اندرکاران این طرح در شهرستان‌ها برای برطرف کردن این نقص‌ها و بهبود کیفیت برنامه‌هایی که شهرها برای پایتخت کتاب تدوین می‌کنند، این دوره طراحی شده است.

سیدآبادی در پایان عنوان کرد: در کنار این کارگاه‌ها برای مدیران شهری نیشابور، خبرنگاران و روزنامه نگاران و فعالان ترویج کتابخوانی آن شهر نیز کارگاه‌های جداگانه برگزار می‌شود. همچنین همزمان با این کارگاه‌ها جشن معرفی نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران نیز برپا خواهد شد.

نظرات بسته شده است.