دیدگاه‌ها برای سیل و مسئولان؛ سندروم دوربین به قیمت گسترش کرونا! بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 13:31
-

سیل و مسئولان؛ سندروم دوربین به قیمت گسترش کرونا!

سبزواریان، موسی‌الرضا وثوق: این، عادت سیاسیون است که از آب گل‌آلود «قدرت» بگیرند و با شوآف در موقعیت‌های خاص، کسب اعتبار کنند. سیل روزهای گذشته در غرب خراسان رضوی ازجمله شهرستان داورزن، موضوعی نبود که برخی مسئولان بتوانند به‌سادگی از کنارش بگذرند و آن را پلی برای بهره‌برداری قرار ندهند! یک مسئول پس از سفر

سبزواریان، موسی‌الرضا وثوق: این، عادت سیاسیون است که از آب گل‌آلود «قدرت» بگیرند و با شوآف در موقعیت‌های خاص، کسب اعتبار کنند. سیل روزهای گذشته در غرب خراسان رضوی ازجمله شهرستان داورزن، موضوعی نبود که برخی مسئولان بتوانند به‌سادگی از کنارش بگذرند و آن را پلی برای بهره‌برداری قرار ندهند!

یک مسئول پس از سفر شهردار سبزوار و نیروهایش به مناطق سیل‌زده، در کانال شخصی‌اش می‌گوید من بودم که به شهردار «شهرستان» (؟!) سبزوار تلفن زدم و به‌نوعی اگر این سفر کارساز واقع شده، هنر من بوده است! رفتارهایی که مردم غرب خراسان رضوی پس از انتخابات ۹۴ تا امروز با آن بیگانه نبوده‌اند.

دیگر مسئولی پس از سفرش به مناطق سیل‌زده داورزن، در کانال تلگرامی‌اش این‌گونه به سر مردم منت می‌گذارد: «در این دیدار با وجود خرابی راه، بازدیدکنندگان چندین کیلومتر پیاده‌روی کردند.»

در این میان، مسئولانی هم -به گفته اهالی مناطق سیل‌زده- با هدف گرفتنِ عکس یادگاری بار سفر می‌بندند؛ این اشخاص برای تحقق مقصود خود، حاضرند در این شرایط خاص بهداشتی، در روستاها و در میان مردم بچرخند و عکس‌هایشان را ثبت کنند و کرونا را به‌راحتی در این مناطق منتشر کنند! اگرچه همین‌ها، در جایی دیگر می‌گویند کرونا را شکست خواهیم داد!

البته، «سندروم دوربین» چیزی است که مسئولان زیادی را در منطقه ما به خود گرفتار کرده؛ این دسته از مسئولان به‌طرز غیرمعمولی به حضور در لنز دوربین‌ها علاقه‌مندند. اگرچه در این شرایط، به همین بسنده نمی‌کنند و معمولاً بدشان نمی‌آید دوربین‌های وابسته‌شان، به سراغ مسئولان و اهالی مناطق آسیب‌دیده بروند و آن‌ها هم قدردانی‌شان را از حضور مؤثر این مسئولان ابراز کنند! یعنی نهایت استفاده از سیل‌زدگی مردم!

آقایان! این روزها می‌گذرد و سیل‌زدگان مثل همیشه، از مسئولان و نهادها ناامید خواهند شد؛ اما رفتار این روزهای شما، ثبت و ضبط می‌شود؛ مردم آگاه‌اند و متأسفانه در دنیایی زندگی می‌کنید که روزنامه‌نگاران، فعالان اجتماعی و مردم، رویدادها را به‌راحتی در حافظه خود می‌سپارند و به آیندگان انتقال می‌دهند.

آقایان مسئول! اگر کمک کردید، دم‌تان گرم که وظیفه خود را به‌جا آورده‌اید؛ اما اگر نمی‌خواهید کمک کنید، از طریق سفر به مناطق سیل‌زده با همراهان بی‌شمار و خدم و حشم، داغ شیوع بیش‌تر کرونا را نیز به غم سیل این مردم اضافه نکنید و مزاحم کار کمک‌رسانان واقعی نشوید. سیل‌زدگان را به حال خود بگذارید تا حداقل، منت‌گذاری و بهره‌برداری شما، غم آن‌ها را دوچندان نکند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.