کد خبر : 18904
دیدگاه‌ها برای شاخص راهی آسفالت روستایی در سبزوار ۱۱ پله صعود کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 13:23
-

شاخص راهی آسفالت روستایی در سبزوار ۱۱ پله صعود کرد

ایرنا رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: با اجرای ۲۰۲ کیلومتر آسفالت در طول چند سال اخیر شاخص راههای روستایی در این شهرستان ۷۵ به ۸۶ درصد افزایش یافت. علی‌اصغر استیری افزود: هم اینک ۸۶ درصد روستاهای بالای ۵۰ خانوار جمعیت سبزوار از راه آسفالت مناسب برخوردارند لذا این شهرستان رتبه برتر خراسان رضوی

ایرنا
رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: با اجرای ۲۰۲ کیلومتر آسفالت در طول چند سال اخیر شاخص راههای روستایی در این شهرستان ۷۵ به ۸۶ درصد افزایش یافت.

علی‌اصغر استیری افزود: هم اینک ۸۶ درصد روستاهای بالای ۵۰ خانوار جمعیت سبزوار از راه آسفالت مناسب برخوردارند لذا این شهرستان رتبه برتر خراسان رضوی را در ساخت و زیرسازی آسفالت جاده‌ها کسب کرده است.
وی ادامه داد: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید طول راههای روستایی شهرستان سبزوار ۳۷۵ کیلومتر و درصد برخورداری روستاییان از آن ۷۵ درصد بود اما هم اینک طول این راهها به ۲۰۲ کیلومتر رسیده که رضایت عمومی مردم را در پی داشته است. 
رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: راههای روستایی به عنوان شریان حیاتی یکی از خدمات زیربنایی مهم است که نقش موثری در توسعه مناطق روستایی ایفا می کند.
طول راههای شهرستان سبزوار هزار و ۵۰۰ کیلومتر شامل ۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۵۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی است. 
۲۵ درصد از جمعیت سبزوار شامل ۷۷ هزار نفر در ۲۲۲ روستای این شهرستان سکونت دارند. شهرستان سبزوار مرکب از سه بخش مرکزی، ششتمد و روداب است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.