کد خبر : 23149
دیدگاه‌ها برای شاخص کمبود دارو در بیمارستان‌های سبزوار کمتر از کشور است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 12:39
-

شاخص کمبود دارو در بیمارستان‌های سبزوار کمتر از کشور است

واحد مرکزی خبر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: درحالی‌که میانگین کمبود دارو در بیمارستان‌های کشور حدود ۵۰ است، این رقم در سبزوار عدد ۲۵ است. دکتر ده نبی افزود: در ۱۸ ماه گذشته حدود ۴۵ میلیارد تومان در بخش دارو در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هزینه شده است که این رقم

واحد مرکزی خبر

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: درحالی‌که میانگین کمبود دارو در بیمارستان‌های کشور حدود ۵۰ است، این رقم در سبزوار عدد ۲۵ است.

دکتر ده نبی افزود: در ۱۸ ماه گذشته حدود ۴۵ میلیارد تومان در بخش دارو در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هزینه شده است که این رقم ۹ درصد استان خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه امسال ۲۹۰ میلیون تومان برای پوشش بهتر بیماران خاص در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب هزینه شده است، گفت: امسال نیز ۱۹۰ میلیون تومان در ۶ ماه نخست امسال در این خصوص هزینه شده است.

دکتر ده نبی افزود: برای تجهیز مراکز درمانی تلاش‌های خوبی انجام شده و به‌زودی دستگاه دوم ام ای آر که توسط دانشگاه به ارزش چهار میلیارد تومان خریداری شده است، در بیمارستان واسعی نصب خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.