کد خبر : 5335
دیدگاه‌ها برای شبی شاد و دلپذیر با موسیقی پاپ! بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 - 17:06
-

شبی شاد و دلپذیر با موسیقی پاپ!

سبزواریان – سیدجلال سیدان: چهارشنبه، دومین شب اجرای جشنواره موسیقی گلبانگ۲ با حضور انبوه جوانان و نوجوانان، همراه خانواده‌ها و دوستانشان، در سالن کاشفی اداره ارشاد آغاز شد. دکور زیبا، سازهای زهی و کوبه‌ای، نوازندگان و خوانندگان جوان! جلوه‌ای خاص به سالن اجرا بخشیده بود. برنامه با قطعات کوتاه و بلند با کلام و برخی

سید جلال سیدانسبزواریان – سیدجلال سیدان: چهارشنبه، دومین شب اجرای جشنواره موسیقی گلبانگ۲ با حضور انبوه جوانان و نوجوانان، همراه خانواده‌ها و دوستانشان، در سالن کاشفی اداره ارشاد آغاز شد.

دکور زیبا، سازهای زهی و کوبه‌ای، نوازندگان و خوانندگان جوان! جلوه‌ای خاص به سالن اجرا بخشیده بود.

برنامه با قطعات کوتاه و بلند با کلام و برخی بدون کلام موسیقی پاپ با سازهای فلوت، گیتار، گیتارباس، پرکاشن و تنبک اجرا شد که مورد تشویق فراوان حضار قرار گرفت. حضور جوانان در فضایی با نشاط همراه با شور و احساس و هیجان، شب خاطره‌انگیز و محفلی شادی‌آفرین را رقم زد.

شادی! نشاط! همان مقوله‌هایی که امروزه با توجه به گرفتاری‌ها و درگیری‌های زندگی مدرن، به شدت مورد نیاز گروه‌های مختلف مردم می‌باشد.

نورپردازی زیبا همراه با پراکندن دود در صحنه و آتش‌افشانی هنگام اوج‌گیری سازها، فضایی دلپذیر را فراهم می‌کرد.

مسئول گروه سُرنا، آقای مهدی نودهی، هنرمند جوان و با استعداد شهرمان و یکی از دوستانش (آقای علی دلبری)، هم نوازنده و هم خواننده‌ی گروه بودند. در ادامه‌ برنامه به تقاضای مردم و موافقت گروه، یکی از آهنگ‌های معروف مرحوم مرتضی پاشایی (جاده‌ی یک طرفه) اجرا شد که مورد استقبال شدید و همراهی مردم قرار گرفت.
گفتنی‌ست ساز زیبای فلوت در این اجرا نقش برجسته‌ای داشت که برخی قطعات ابتدا با نواختن فلوت آغاز و در ادامه سازهای دیگر آن را همراهی می‌کردند.

golbang-sorna01

استقبال خوب همشهریان عزیز، خصوصاً جوانان از برنامه؛ حکایت از نیاز به ارامش و شادابی در فضایی فرهنگی، سالم و شفاف دارد. گسترش این‌گونه فضاها و اجراها، افکار، اذهان و نگاه‌ها را به سمت ارزش‌های هنری و فرهنگی کشورمان جلب نموده و مخاطبان را از آسیب برنامه‌های برون وطنی محفوظ می‌دارد.

شاد و کامروا باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.