کد خبر : 5493
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 - 0:21
-

شب کودکان و نوجوانان هنرمند!

سبزواریان – اکرم رستگار مهدوی: ششمین شب جشنواره‌ی موسیقی گلبانگ۲ با هنرنمایی کودکان موسسه وای کودک به سرپرستی خانم برزویی آغاز شد. دکور زیبای خانه و گل آفتابگردان و ترانه‌ی زیبای “خونه‌ی مادربزرگه” فضایی دل‌انگیز برای کودکان و خانواده‌هایشان به همراه آورد. ابتدا کودکان نمایشی همراه با موسیقی اجرا کردند؛ سپس آقای محمود آب‌باریکی قطعه‌ای

سبزواریان – اکرم رستگار مهدوی: ششمین شب جشنواره‌ی موسیقی گلبانگ۲ با هنرنمایی کودکان موسسه وای کودک به سرپرستی خانم برزویی آغاز شد.

دکور زیبای خانه و گل آفتابگردان و ترانه‌ی زیبای “خونه‌ی مادربزرگه” فضایی دل‌انگیز برای کودکان و خانواده‌هایشان به همراه آورد. ابتدا کودکان نمایشی همراه با موسیقی اجرا کردند؛ سپس آقای محمود آب‌باریکی قطعه‌ای نواختند.

golbang-parvanehha04

سپس گروه سرود ” پروانه‌ها” که وابسته به آسایشگاه معلولین ذهنی امیرالمومنین هستند، سرودی زیبا اجرا نمودند. این پروانگان سپیدبال گرچه بال‌هایشان سوخته است و یارای اوج گرفتن ندارند اما عاشقانه خواندند:

هر کجا لرزیدی، از سفر ترسیدی، فقط آهسته بگو من خدا را دارم

این اجرا مورد توجه فراوان مردم قرار گرفت و حس نوعدوستی و همدلی خود را با تشویق فراوان و اهدای گل، نثار این عزیزان نمودند. انسانیت و شکر نعمت سلامتی حکم می‌کند که مانند باران بخشنده باشیم که گفته‌اند:

“باران باش و ببار و نپرس که این کاسه‌های خالی از آنِ کیست؟”

golbang-parvanehha28

برنامه تکنوازی پیانو نوجوان هنرمند، عرفان فرامرزی و شعر خوانی استاد رضا فرامرزی با عنوان «هر چه پیش آید خوش آید» بود.

در ادامه شاهنامه‌خوانی با اجرای زیبا و حماسی ضرب مرشد ناظمیان و محسن رسولیان و آواز مجید کسکنی بود. برنامه آخر اجرای گروه ساغر به سرپرستی استاد بروغنی بود که در آن آهنگ “رسوای زمانه” و یک آهنگ دیگر با سازهای ایرانی و همخوانی خانم برزنونی، آقای ارجمند، آقای کیوانلو و آقای دهدار اجرا شد.

پایان بخش برنامه تکنوازی زیبای “قشمه” توسط هنرمند پیشکسوت، آقای عباسعلی بینقی و دایره‌ی جاندار و زیبای جوان هنرمند، سعید سلیمانی بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

روح‌تان به لطافت نوای سازهای ایرانی و مهرتان افزون باد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مهدی حسین پور سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۰۵

با سلام جهت استحضار رأی داده شد

سبزواریان.کام سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

از لطف شما سپاسگذاریم

نظرات بسته شده است.