کد خبر : 2083
دیدگاه‌ها برای شتاب در عملیات عمرانی شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 11:58
-

شتاب در عملیات عمرانی شهر سبزوار

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار از افزایش شتاب عملیات عمرانی در شهر سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر شهروندان شاهد تحول در زمینه های فنی و عمرانی شهر هستند در واقع آنچه از ظواهر امر بر می آید این است

kamarband-sabz-shahrdariسبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار از افزایش شتاب عملیات عمرانی در شهر سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر شهروندان شاهد تحول در زمینه های فنی و عمرانی شهر هستند در واقع آنچه از ظواهر امر بر می آید این است که پروژه های عمرانی شهرداری سبزوار شتاب مناسبی گرفته است که نمونه آن آغاز پروژه کمربندشرق، لکه گیری آسفالت معابر شهری و پارکینگ گلزار شهدا می باشد.

وی در ادامه از کمربند شرق سبزوار به عنوان پروژه ای بی بدیل از نظر حجمی یاد کرد و افزود: احداث این کمربند محیطی، قطعا نقش تعیین کننده ای در جلوگیری از گسترش و توسعه افقی شهر و تردد ماشین آلات سنگین و ترانزیتی از داخل شهر خواهد داشت.

استیری با اظهار اینکه طی ۳ ماه اخیر ۸۰ هزار متر مکعب از این مکان خاکبرداری و نخاله های ساختمانی جابجا شده است، افزود: تاکنون ۳۰ هزار متر مکعب خاک برای زیرسازی این کمربند از روستای خیرآباد توسط ماشین آلات این سامان حمل شده است.

او با اعلام اینکه از چندی پیش کار جدول گذاری و آسفالت پارکینگ آرامستان جنب گلزار شهدا نیز آغاز شده است، اظهار کرد: زیرسازی و آماده سازی پارکینگ گلزار شهدا به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و کنار جایگاه نماز جمعه نیز به متراژ حدود ۹ هزار متر مربع جهت آسفالت در دستور کار این سازمان قرار گرفته که البته بیش از نیمی از کار به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار همچنین به افزایش شتاب در اسفالت خیابان های شهر سبزوار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵ هزار تن آسفالت برای معابر شهری سبزوار حمل و جابجا شده است.

استیری با بیان اینکه عملیات روکش و اجرای آسفالت معابر، یکی از اولویت های نیاز شهری برای  تامین رفاه حال شهروندان است، تاکید کرد: آسفالت مناسب معابر و خیابان های شهر یکی از خواسته های بحق شهروندان از شهرداری است چراکه یکی از مهمترین ویژگی های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن می باشد که اتفاقا تاثیر زیادی بر منظر شهری از نگاه هر رهگذر دارد.

 وی یکی از دلایل خرابی معابر و خیابان های سطح شهر را فرسوده بودن، حفاری های سازمانها و دستگاه های خدماتی شهری عنوان نمود و افزود: به دلیل فرسوده بودن اسفالت و حفاری سازمان ها و دستگاه های خدماتی خیابان های سطح شهر وضعیت نامطلوب و نازیبایی پیدا کرده بود که همین موضوع نارضایتی شهروندان را از وضعیت معابر و خیابانهای سطح شهر  به دنبال داشت.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار تاکید کرد: طی دو ماه جاری حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت توسط ماشین آلات سازمان در سطح شهر حمل و پخش شده است.

استیری گفت: در حال حاضر پرسنل این سازمان در ۲۰ ساعت از شبانه روز در دو شیفت کاری روزانه و شبانه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر و ۲۱ شب تا ۵ صبح مشغول خدمات رسانی و انجام پروژه های مصوب شهرداری می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.