کد خبر : 989
دیدگاه‌ها برای شتاب فعالیت کارگاه های سازندگی سبزوار از نیمه دوم سال بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1393 - 15:09
-

شتاب فعالیت کارگاه های سازندگی سبزوار از نیمه دوم سال

سبزواریان.کام: سخنگوی شهرداری سبزوار گفت: به منظور توسعه و عمران شهری، کارگاه های سازندگی سطح شهر سبزوار فعالیت های عمرانی خود را از نیمه دوم سال جاری با سرعت آغاز خواهند کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان مطلب فوق افزود: با پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر در

سبزواریان.کام: سخنگوی شهرداری سبزوار گفت: به منظور توسعه و عمران شهری، کارگاه های سازندگی سطح شهر سبزوار فعالیت های عمرانی خود را از نیمه دوم سال جاری با سرعت آغاز خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان مطلب فوق افزود: با پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر در تامین قیر و اعتبارات مورد نیاز، همه امکانات شهرداری و پیمانکاران بومی و منطقه ای در چند جبهه کاری بسیج شده اند.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات عمرانی آسفالت خیابان ها و کوچه ها، احداث معابر و کمربند شرق به عنوان بزرگترین کمربند محیطی در ۳ شیفت کاری از جبهه شرقی برای جلوگیری از توسعه بی رویه مناطق حاشیه نشین از چندی پیش آغاز شده است.

قائم مقام شهرداری سبزوار تاکید کرد: با توجه به تعریف کلیه پروژه های اجرایی در بودجه مصوب ۹۳ شهرداری و محول نمودن امور پروژه ها بطور کامل به مدیران، در حال حاضر اغلب پروژه ها توسط مدیران پروژه تشریفات، تهیه اسناد مناقصه، نقشه ها و جزئیات مربوطه را طی می کند که در آینده ای نزدیک نسبت به فراخوان عمومی جذب پیمانکاران ذی صلاح اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: تا قبل از شش ماهه دوم سال کارگاه های عمرانی سطح شهر تحرک و پویایی خود را نشان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.