کد خبر : 18303
دیدگاه‌ها برای شرکت آب و فاضلاب سبزوار ۵،۵ میلیارد ریال طلبکار است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 - 13:28
-

شرکت آب و فاضلاب سبزوار ۵،۵ میلیارد ریال طلبکار است

ایرنا مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار گفت: این شرکت از مشترکان آب آشامیدنی در ۱۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلب دارد. عباس واهبی افزود: این طلب مربوط به مشترکان خانگی، ساختمانهای اداری، بخش صنایع و گارگاههای مناطق روستایی و پرداخت نشدن آن سبب مشکلاتی برای

ایرنا
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار گفت: این شرکت از مشترکان آب آشامیدنی در ۱۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلب دارد.

عباس واهبی افزود: این طلب مربوط به مشترکان خانگی، ساختمانهای اداری، بخش صنایع و گارگاههای مناطق روستایی و پرداخت نشدن آن سبب مشکلاتی برای شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار است. 
وی به تامین آب شرب مناطق عشایری سبزوار نیز اشاره و بیان کرد: هم اینک عملیات آبرسانی به دو منطقه عشایری این شهرستان در دست اقدام است.
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار ادامه داد: همچنین ۴۵ درصد شبکه هزار و ۳۵۰ کیلومتری توزیع و انتقال آب روستاها در این شهرستان با قدمت بالای ۳۰ سال فرسوده و نیازمند بهسازی است.
وی گفت: هم اینک ۱۲۰ روستای سبزوار زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و ۴۰ حلقه چاه، ۱۱ رشته قنات و چهار چشمه آب شرب مورد نیاز ۲۷ هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی را در این شهرستان سبزوار تامین می کنند. 
از ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار ۱۱۹ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و سایر روستاها با تانکر آبرسانی می شوند. حدود ۲۰ درصد جمعیت ۳۰۶ هزار نفری سبزوار ساکن روستاهای این شهرستان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.