تاریخ انتشار : شنبه 27 تیر 1394 - 16:10
-

شرکت محترم برق خراسان رضوی حداقل بخواند!

سبزواریان: برق محترم خراسان حداقل بخواند! چند شب پیش از خیابان یا بلواری بی نام و نشان، از جنوب سبزوار عبور می کردم؛ راستش را بخواهید به سختی می توان آدرس داد. باید بگویم حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان هدایت -چهار راه جعفرآباد تا بولوار آزادگان و در این مسیر دریغ از یک تیر

tariki01

عکس تزئینی است.

سبزواریان: برق محترم خراسان حداقل بخواند!

چند شب پیش از خیابان یا بلواری بی نام و نشان، از جنوب سبزوار عبور می کردم؛ راستش را بخواهید به سختی می توان آدرس داد. باید بگویم حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان هدایت -چهار راه جعفرآباد تا بولوار آزادگان و در این مسیر دریغ از یک تیر چراغ وسط بلوار و حتی از جعفرآباد تا بولوار آزادگان هیچ نوری!؟ دیده نمیشد.واقعاً هیچ نوری به سبک شهرهای قرون وسطایی، وحشتناک و محیط آماده هرگونه تخلفی یا منکری و یا حتی جنایتی؟! و حضرات اولیای برق هم لابد بی اعتنا شانه ها را بالا می اندازند که خوب اعتبار نیست و یا قرار است صرفه جویی شود و بنابراین مسئولیتی را متوجه خود نمی دانند. آیا می توان به صرف صرفه جویی یا به بهانه بی بودجگی به مجرمین و متخلفین هم دستور ایست داد؟

آقایان محترم نشانی که دادم خیلی دور نیست ،لطفا یک شب تنها و پیاده از این مسیر عبور کنید.

کمربند شرق تازه احداث شده سبزوار هم، همین داستان را دارد .ظلمات محض. در اینجا به علت سرعت بالا خطر تصادف خونین را هم به لیست مخاطرات بالا بیفزایید.

کمربند شمال هم که دارد ایجاد می شود یکسال بعد در نوبت تیر برق شما ایستاده است.آیا شما به توسعه شهری هم می توانید دستور توقف بدهید؟

می گویند انسان حیوان مقایسه گر است و بدشانسی شما برقی ها این است که ما سبزواری ها همسایه ی استان توسعه یافته سمنانیم و هر روز بولوارهایی که در زمین های بدون سکنه و یا کمتر دارای سکنه که تلولو و روشنایی دارند را میبینیم که مهمترین کارکرد آن بولوارها ایجاد زیبایی و تصور خوب از شهرهای این استان است. ما البته در خراسان غلط می کنیم چنین آرزوهایی در سر بپرورانیم ؛ دومین شهر پرجمعیت خراسان بودنمان هم پیش کش، حداقل کاری کنید پیش پایمان را ببینیم آخر ما هم آدمیم!

امضاء محفوظ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

شاید آقای انبیایی به دلیلی اینکه سایت رسانه ای وارداتی است،از خواندن مطالب رسانه های مجازی خودداری می نمایند. لطف بفرمائید مطلب فوق را با چاپار برای ایشان ارسال نمائید تا بلکه التفاتی نمایند.

نظرات بسته شده است.