کد خبر : 22899
دیدگاه‌ها برای شمار دانش آموزان سبزواری افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 10:52
-

شمار دانش آموزان سبزواری افزایش یافت

ایرنا شمار دانش آموزان سال تحصیلی جدید شهرستان سبزوار نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است. مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار روز دوشنبه در آئین نواختن زنگ مهر این شهرستان گفت: ۵۳ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه این شهرستان در قالب ۲۸۹ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند. حسن محرابی افزود:

ایرنا

شمار دانش آموزان سال تحصیلی جدید شهرستان سبزوار نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار روز دوشنبه در آئین نواختن زنگ مهر این شهرستان گفت: ۵۳ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه این شهرستان در قالب ۲۸۹ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

حسن محرابی افزود: از مجموع ۵۳ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز ۳۰ هزار و ۶۲۰ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

وی اضافه کرد: روز بازگشایی مدارس، روز نمایش همراهی همه دستگاه‌ها با نهاد آموزش‌وپرورش است که سرمایه انسانی کشور را تأمین می‌کند و توسعه انسانی در دستگاه محقق می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار گفت: اجرایی شدن سند تحول بنیادین، رویکرد اصلی آموزش‌وپرورش است و تشکیل میز تحقق سند تحول و گرایش به‌سوی ارزش‌ها و مأموریت‌های این سند نیاز به همراهی همگان دارد.

محرابی افزود: با تأکید بر سند تحول، شعار و برنامه‌های امسال آموزش‌وپرورش بر امیدآفرینی، مشارکت‌پذیری و مهارت‌آموزی استوار است.  

وی ادامه داد: یکی از اهداف این سند توجه به مهارت‌آموزی، مهارت‌های فنی، کاربردی و ترویج فرهنگ کار بین دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.