کد خبر : 15136
دیدگاه‌ها برای شمار سازمان های مردم نهاد سبزوار ۳برابر شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 12:44
-

شمار سازمان های مردم نهاد سبزوار ۳برابر شده است

 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هم اینک ۱۱۰ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت می کند که شمار آنها نسبت به ۲ سال قبل سه برابر افزایش یافته است. احمد برادران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بیشتر سمن های شهرستان سبزوار در حوزه های فرهنگی، آسیب های

 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هم اینک ۱۱۰ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت می کند که شمار آنها نسبت به ۲ سال قبل سه برابر افزایش یافته است.

احمد برادران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بیشتر سمن های شهرستان سبزوار در حوزه های فرهنگی، آسیب های اجتماعی، محیط زیست و گردشگری مشغول فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع ۱۱۰ سمن فعال شهرستان سبزوار ۶۸ سمن پروانه فعالیت خود را از فرمانداری دریافت کرده اند که از این تعداد ۱۲ سمن در چهار ماهه نخست امسال تشکیل شده است.
فرماندار ویژه سبزوار گفت: مجوز فعالیت دیگر سمن ها از ادارات بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شده که در حوزه های آسیب های اجتماعی، فرهنگی و هنری فعالیت دارند.
وی با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی و موضوعی سمن ها، ادامه داد: تشکیل سمن در زمینه توانمندسازی مناطق کم برخوردار، حاشیه شهر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نیز نقاط روستایی ضروری است.
برادران اظهار داشت: سازمانهای مردم نهاد به عنوان تشکل هایی مردمی و غیرسیاسی می توانند نقش مثبتی در رفع مشکلات اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان و محیط زیست داشته باشند.
۲۲ مرداد در تقویم رسمی کشور روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نام گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.