کد خبر : 25813
دیدگاه‌ها برای شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به ۳۰ نفر رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 13:19
-

شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به ۳۰ نفر رسید

ایرنا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۳۰ نفر رسیده است. دکتر فاطمه نوده با بیان اینکه شهروندان باید هشدارها را جدی بگیرند، افزود: شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های زیرپوشش

ایرنا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۳۰ نفر رسیده است.

دکتر فاطمه نوده با بیان اینکه شهروندان باید هشدارها را جدی بگیرند، افزود: شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نسبت به روز گذشته  ۹ نفر بیشتر شده است.

وی خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی را از مهم‌‌ترین اقدامات موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: همه مردم باید با جدیت هرچه تمامتر به این توصیه توجه ویژه داشته و به آن عمل کنند.

وی گفت: هم‌اینک علاوه بر فعالیت مستمر کمیتۀ بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری از بیماری و مهار ویروس کووید ۱۹، دست‌ اندرکاران حوزۀ معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان نیز در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بطور شبانه‌روزی در این ارتباط فعالیت دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: مرکز آموزشی درمانی واسعی در شهر سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلابه بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

دکتر نوده ادامه داد: شهروندان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ هرگونه پرسش و ابهام خود را پیرامون بیماری همه‌گیر کرونا و نکات بهداشتی مرتبط با آن طرح نموده و از کارشناسانی که بطور ویژه در خصوص بیماری کرونا آموزش‌ دیده‌اند پاسخ بگیرند.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستان‌های یاد شده در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.