کد خبر : 24828
دیدگاه‌ها برای شهادت سردار سلیمانی هسته‌های مقاومت را تقویت می‌کند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 16:59
-

شهادت سردار سلیمانی هسته‌های مقاومت را تقویت می‌کند

ایرنا نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران سبزوار با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت این سردار بزرگ هسته‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی و منطقه تقویت می‌کند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی خداشاهی روز جمعه در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سبزوار افزود: سپاه پاسداران و بسیج مصمم‌تر از گذشته هسته‌های

ایرنا

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران سبزوار با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت این سردار بزرگ هسته‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی و منطقه تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی خداشاهی روز جمعه در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سبزوار افزود: سپاه پاسداران و بسیج مصمم‌تر از گذشته هسته‌های مقاومت را در جهان اسلام شکل می‌دهند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در راه حق و اعتلای ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب به فیض شهادت رسید و راه این شهید پر رهروتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خداشاهی گفت: شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش نشان حقانیت جمهوری اسلامی و ثابت بودن در مسیر آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: اقدام جنایت‌کارانه آمریکایی‌ها بیانگر عصبانیت آن‌ها بود و بدانند تاوان سختی در انتظار آنان است.

بامداد امروز جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام «حاج قاسم سلیمانی» به همراه «ابومهدی مهندس» از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

پنتاگون مرکز فرماندهی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری و فرمانده کل قوای آن کشور صادر کرده بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی این اقدام تروریستی سه روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده کادر مدیریت دیپلماتیک تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به‌عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به آمریکا به وی ابلاغ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.