کد خبر : 31106
دیدگاه‌ها برای شهرداری از پاسخگویی هراس دارد؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 - 18:40
-

شهرداری از پاسخگویی هراس دارد؟

سبزواریان چندین ماه از استقرار شورای جدید در سبزوار می‌گذرد و چند ماه هم هست شهردار جدید سبزوار، حکم گرفته است. در این مدت اما اتفاقات عجیبی افتاده است که مورد سوال افکار عمومی و رسانه‌ها است. بارها سعی کرده‌ایم با درخواست مصاحبه یا نشست خبری از شهرداری و شورا، این دغدغه‌ها را طرح کنیم

سبزواریان

چندین ماه از استقرار شورای جدید در سبزوار می‌گذرد و چند ماه هم هست شهردار جدید سبزوار، حکم گرفته است. در این مدت اما اتفاقات عجیبی افتاده است که مورد سوال افکار عمومی و رسانه‌ها است. بارها سعی کرده‌ایم با درخواست مصاحبه یا نشست خبری از شهرداری و شورا، این دغدغه‌ها را طرح کنیم و پاسخ مسئولان را منتشر کنیم، اما گویا تصمیمی برای پاسخگویی وجود ندارد.

با توجه به این قضیه، سوال‌ها و شبهات را منتشر می‌کنیم و منتظر پاسخ‌گویی خواهیم ماند:

۱) آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری مدتی پیش برگزار شد. عده زیادی به عدم رعایت عدالت و قانون در آن اعتراض دارند. چطور باید پیگیر حقشان باشیم؟
۲) شورا و شهرداری با شعارهای پرطمطراق وارد عرصه شدند اما در اولین نوروز، حقوق نیروهای شهرداری به جای آنکه زیاد شود، کم شد! مبلغ ۳۵۰ هزار تومان از حقوق همه نیروها کم شده تا قرض شهرداری به پیمان‌کار پرداخت شود. این نحوه مدیریت شهرداری است؟
۳) مبالغ مربوط به کارت پارک خودرو، به شکل عجیبی افزایش یافته و اعتراضات زیادی در مورد محاسبات ظالمانه آن از طرف مردم ارسال شده است. چطور باید پیگیری کنیم؟
۴) ماجرای مشاور عالی شهردار و تمام حاشیه‌های اطراف او به کجا کشید؟
امیدواریم شهرداری و شورا بالاخره وارد اتاق شیشه‌ای پاسخگویی شوند و ده‌ها و صدها مطالبه مردمی از این دست را بی‌پاسخ نگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.