کد خبر : 25607
دیدگاه‌ها برای شهرداری سبزوار به حالت آماده‌باش درآمد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 21:59
-

شهرداری سبزوار به حالت آماده‌باش درآمد

ایرنا در پی گزارش‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در خراسان رضوی از عصر چهارشنبه نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار در قالب کارگروه‌های چهارگانه در آماده‌باش کامل قرار گرفتند. دبیر ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: با توجه به تداوم بارندگی در این شهر و احتمال آب‌گرفتگی معابر ۵۰۰ نیروی خدمات شهری، مدیران و

ایرنا

در پی گزارش‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در خراسان رضوی از عصر چهارشنبه نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار در قالب کارگروه‌های چهارگانه در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

دبیر ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: با توجه به تداوم بارندگی در این شهر و احتمال آب‌گرفتگی معابر ۵۰۰ نیروی خدمات شهری، مدیران و کارکنان شهرداری، واحدهای آتش‌نشانی، خدمات شهری و ترافیکی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

فریدون نقابی افزود: تمهیدات لازم با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان سبزوار برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر و معابر عمومی فراهم شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارندگی با سازمان آتش‌نشانی سبزوار با شماره ۱۲۵ یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره‌های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز سه‌شنبه با صدور اطلاعیه نسبت به آب‌گرفتگی معابر و کولاک برف همراه با کاهش محسوس دما در این استان هشدار داد.

سبزوار به‌عنوان سومین شهر بزرگ خراسان رضوی پس از مشهد و نیشابور ۲۴۷ هزار نفر جمعیت را در وسعت سه هزار و ۷۵۴ هکتار جای داده است. ۸۰۰ هکتار از وسعت سبزوار سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه شهر محسوب می‌شود که ۲۰ درصد جمعیت شهر در آن سکونت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.