کد خبر : 29704
دیدگاه‌ها برای شهرداری سبزوار جلو تضییع ۶۵ میلیارد ریال سرمایه بیت‌المال را گرفت بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 13:59
-

شهرداری سبزوار جلو تضییع ۶۵ میلیارد ریال سرمایه بیت‌المال را گرفت

مدیر حقوقی شهرداری سبزوار گفت: تیم حقوقی و املاک شهرداری از هدررفت ۶۵ میلیارد ریال از اموال بیت‌المال در این شهر طی ماه گذشته جلوگیری کرد. قاسم قاسمی روز پنجشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا و با هدف دفاع از حقوق عمومی و صیانت از اراضی ملی، سه

مدیر حقوقی شهرداری سبزوار گفت: تیم حقوقی و املاک شهرداری از هدررفت ۶۵ میلیارد ریال از اموال بیت‌المال در این شهر طی ماه گذشته جلوگیری کرد.

قاسم قاسمی روز پنجشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا و با هدف دفاع از حقوق عمومی و صیانت از اراضی ملی، سه پرونده حقوقی که مربوط به بخشی از اراضی سطح شهر می شود، تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: در این پرونده‌ها، مالکان در مراجع قضایی علیه شهرداری طرح دعوی کرده بودند که مجموعه حقوقی و املاک شهرداری، با جمع آوری مستندات لازم و دفاع لازم در مرحله بدوی و تجدید نظر، توانست رای به بی‌حقی خواهان دریافت کند.

مدیر حقوقی شهرداری سبزوار گفت: این شهرداری و سازمان‌های تابعه همچنین در چهار سال گذشته با حدود ۸۰۰ فقره پرونده حقوقی و کیفری مواجه بوده اند.

قاسمی ادامه داد: با تلاش تیم حقوقی و املاک شهرداری این شهر از هدررفت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اموال بیت المال در این شهر طی مدت چهار سال گذشته جلوگیری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.