کد خبر : 12694
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1395 - 11:55
-

شهردار سبزوار استعفا داد

سبزواریان: محمدعلی طالبی، شهردار سبزوار، از سمت خود استعفا داد. طالبی، بازنشسته دانشگاه حکیم سبزواری بود که دو سال پیش به عنوان شهردار سبزوار انتخاب شد. طی شش ماه اخیر، مخالفت‌های شورا اسلامی شهر، نسبت به ناکامی برنامه‌های شهرداری، مشکلات اقتصادی و استخدام‌های جدید شهرداری، بالا گرفت و سرانجام حدود دو ماه پیش، تصمیم به

estefa-talebi01سبزواریان: محمدعلی طالبی، شهردار سبزوار، از سمت خود استعفا داد.

طالبی، بازنشسته دانشگاه حکیم سبزواری بود که دو سال پیش به عنوان شهردار سبزوار انتخاب شد. طی شش ماه اخیر، مخالفت‌های شورا اسلامی شهر، نسبت به ناکامی برنامه‌های شهرداری، مشکلات اقتصادی و استخدام‌های جدید شهرداری، بالا گرفت و سرانجام حدود دو ماه پیش، تصمیم به استیضاح شهردار گرفت.

طی جلسه استیضاح، محمدعلی طالبی از خود دفاع کرد و از شورا خواست فرصتی را در اختیار او بگذارند تا برنامه‌های نیمه‌تمام خود را اجرا کند. شورا شهر نیز به صورت مشروط، رأی‌گیری برای استیضاح شهردار را لغو کرد.

اکنون، در حالی که هیچ‌کدام از شروط تعیین شده از طرف شهردار اجرا نشده بود، محمدعلی طالبی تصمیم گرفت بدون ارائه هیچ دلیلی، از سمت خود استعفا دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس شنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۵:۱۰

سلام
بالاخره بیچاره طالبی را استعفا کردند. استعفا کردن راحت است اما آیا شورای شهر فکری هم برای شهردار بعدی کرده است؟ امیدواریم خیر باشد و شهر در چند ماه بلاتکلیفی و سردرگمی باقی نماند.

رجب سه شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

چرا بیچاره طالبی بیچاره ما مردم که این چنین شورای داریم که برنامه یریزن برای چهار سال دیگه که ظاهر سازی رو شروع کنن

نظرات بسته شده است.