کد خبر : 22630
دیدگاه‌ها برای شهرستان خوشاب مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ندارد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 شهریور 1398 - 20:00
-

شهرستان خوشاب مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ندارد

ایرنا فرماندار خوشاب استقرار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان را برای کسب دانش و افزایش مهارت جوانان جویای کار ضروری دانست. حسن ابارشی روز پنجشنبه در نشستی با کارآفرینان این شهرستان گفت: با وجود گذشت ۹ سال از ارتقای خوشاب به شهرستان این خطه از فعالیت محلی برخی نهادها همچون مرکز آموزش

ایرنا

فرماندار خوشاب استقرار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان را برای کسب دانش و افزایش مهارت جوانان جویای کار ضروری دانست.

حسن ابارشی روز پنجشنبه در نشستی با کارآفرینان این شهرستان گفت: با وجود گذشت ۹ سال از ارتقای خوشاب به شهرستان این خطه از فعالیت محلی برخی نهادها همچون مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای محروم است.

وی با اشاره به برخی ظرفیت‌های اشتغال شهرستان خوشاب در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری افزود: توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این زمینه‌ها منجر به ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و عامل توسعه پایدار می‌شود.

وی اظهار داشت: با استقرار نمایندگی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان خوشاب زمینه لازم برای تربیت نیروی انسانی ماهر و ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های مختلف فراهم می‌شود.

فرماندار خوشاب گفت: همچنین وجود مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به برگزاری کارگاه‌های آموزشی این شهرستان در زمینه مثلث توسعه اقتصادی کمک می‌کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سبزوار نیز گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با تربیت نیروی ماهر و متخصص یکی از زیرساخت‌های توسعه و کارآفرینی کشور و موجب غلبه بر بیکاری است.

حمیدرضا موسوی افزود: تاکنون مجوز دو آموزشگاه آزاد در رشته‌های آرایش و پیراش و خیاطی در خوشاب صادر شده و مقدمات لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های کشاورزی، برق، فرش و کارآفرینی در بخش‌های مختلف فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.